غلام قربانی - کراپ‌شده

فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری کرج گفت: گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) به مناسبت سالروز فتح خرمشهر گلباران شد.

سرهنگ پاسدار غلام قربانی در گفتگو با کرج امروز ضمن عرض تبریک به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر به عموم ملت شریف خاصه خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، اظهار داشت: همانطور که سقوط خرمشهر و جنایت هایی که مزدوران بعثی در خونین شهر رقم زدند، تلخ ترین برگ از دفتر دفاع مقدس به شمار می رود، فتح و آزادسازی آن نیز از شیرین ترین لحظاتی است که در آن سالهایِ سرنوشت ساز با امداد الهی و هدایت و فرماندهی امام راحل رقم خورد.

وی با اشاره به برنامه های حوزه هشت حضرت سیدالشهداء (ع) برای گرامیداشت این مناسبت، تصریح کرد: امروز و در سالروز آزادسازی خرمشهر که حقیقتاً آن را خدا آزاد نمود، گلزار شهدای گرانقدر امامزاده محمد (ع) با حضور بسیجیان و مسئولان شهری و شهروندان گلباران شد و یادِ سلحشورانی که با دستانِ خالی و سلاح ساده دشمنِ تا بن دندان مسلح را از کشور عقب راندند، گرامی داشته شد.

سرهنگ قربانی عنوان کرد: فردا چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ویژه برنامه آزادسازی خرمشهر با حضور پرسنل شهرداری و بسیجیان و مدیران این نهاد در محل نمازخانه ستاد مرکز و بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می شود که سخنران و مهمان ویژه این مراسم جناب سردار علی استاد حسینی هستند.

در ادامه تصاویری از صبحگاه مشترک ستاد نیروهای مسلح استان البرز که با ادای احترام و گلباران گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) محمدشهر همراه بود را می بینید:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =