رضوانی

معاون شهردار کرج برای شرکت در سی و هشتمین نشست معاونان محیط زیست و خدمات شهری کلانشهرهای ایران به مدت دو روز در شهر اصفهان حضور دارد.

غلامرضا رضوانی الوار در گفتگوی تلفنی با کرج امروز اظهار داشت: این نشست ها به صورت دوره ای و به میزبانی معاونت های محیط زیست و خدمات شهری کلانشهرهای کشور با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مبتلابه، تبادلِ تجربیات و گفتگوهای کارشناسی برگزار می شود، در ایستگاهِ سی و هشتم خود در شهرِ زیبای اصفهان دنبال می شود و برای تاکید بر ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان گرد هم جمع شده ایم.

وی افزود: گفتگو پیرامون راهکارهای ارتقای فرهنگ نشینی، ایجاد حسِ تعلق خاطر در ساکنین شهرهای بزرگ، تقویت مشارکت شهروندی، بهره مندی از تکنولوژی های روز در حوزه خدمات شهری و توجه به مسائل فرهنگی و صیانت از محیط زیست از جمله موضوعاتی هستند که در این نشست پیرامون آنها بحث و تبادل نظر صورت می گیرد.

این مسئول ادامه داد: معاونت خدمات شهری شهرداری کرج نیز اقدامات خوبی در راستای طرح های جهادی، خدمت رسانی محله ای، جمع آوری یک روز در میان پسماندها از درب منازل، آموزش های شهروندی، نظارت های هوشمند، تکریم نیروی انسانی و... در دستور کار دارد که در نوبت سخنرانی به آنها اشاره خواهد شد و از نقطه نظراتِ همکاران در سایر کلانشهرها در جهت بهبود آنها بهره مند می شویم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج عنوان کرد: با توجه به اینکه مسائل زیست محیطی کلانشهرها از جمله حجم بالای پسماند تولیدی، فقر سرانه فضای سبز، تکدی گری و مشکلات اجتماعی، هزینه های گزاف تنظیف و رفت و روب معابر، نگاهِ سنتی در حوزه خدمات شهری و... در بسیاری موارد مشترک می باشد لذا گردهمایی ها و نشست های هم اندیشی می تواند در اتحاد جهت اتخاذ تدابیری برای بهبود فعالیت ها موثر و مفید باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =