سعیدی

شهردار کرج با بیان اینکه مدیریت شهری روزهای پُرکار و پُرتلاشی را پشت سر می گذارد، درباره سه پارک محله ای آموزش ترافیک، باغ خرمالو و خلج آباد که هفته آینده به بهره برداری خواهند رسید، توضیحاتی را ارائه داد.

مصطفی سعیدی در گفتگو با کرج امروز با اعلام این مطلب اظهار داشت: امروز پیرو دیدار قبلی با سردار درویشی ریاست محترم بنیاد تعاون ناجا جهت مذاکره درباره تملک اراضی هلیکوپتری ایران برای آزادسازی مسیر احداث بزرگراه شمالی، ایشان سفری به استان البرز داشتند که طی نشستی با حضور دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز در این خصوص بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید مذاکرات تا حصول نتیجه ادامه یابد.

وی افزود: همچنین جمعه جاری طرح «جهادِ امید آفرینی» در خط ۴ حصار با مشارکت سپاه، جمعیت هلال احمر و چندین نهاد دیگر با هدف محله محوری و رسیدگی به مشکلات اولویت دار اجرایی می شود که امروز طی بازدیدی، اقدامات پیش بینی شده و نیازهای احصاء شده در حوزه های ترافیکی، خدماتی، عمرانی و... مورد رصد قرار گرفت.

شنبه، ۷ خرداد، افتتاح بوستان آموزشِ ترافیک به مساحت ۱۳ هزار مترمربع

این مسئول با تاکید بر اینکه مدیریت شهری کرج هفته پُرکار و پُرتحرکی را در پیش رو دارد، تصریح کرد: روز شنبه مورخ ۷ خرداد بوستانِ «آموزش ترافیک» (در منطقه ۷) در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع به بهره برداری می رسد که ارزش ریالی پروژه افزون بر صد میلیارد ریال برآورد می شود.

دوشنبه، ۹ خرداد، افتتاح بوستان باغ خرمالو با بیشترین نهال های مثمر

سعیدی با تاکید بر اینکه پروژه های آماده افتتاح محصول همدلی شهرداری و شورای شهر کرج است، از افتتاح بوستانِ باغ خرمالو به مساحت ۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع در محله زینبیه (در منطقه ۲) در روز دوشنبه مورخ ۹ خرداد خبر داد و گفت که اکثرِ ۴ هزار نهال کاشته شده در این پارک مثمر هستند.

چهارشنبه، ۱۱ خرداد، افتتاح فاز اول پارک محله ای خلج آبادشهردار کرج در پایان گفت: کاروانِ افتتاحیه های مدیریت شهری در روزِ چهارشنبه آینده به فاز اول پارک محله ای خلج آباد (در منطقه ۱۰) به مساحت ۳ هزار مترمربع می رسد که با امکانات و تجهیزات مناسب تقدیم شهروندان می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =