ائمه جمعه آرامستان

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، اولین همایش ائمه جماعات شهرداری کرج از سوی سازمان مدیریت آرامستان ها در محل بهشت سکینه (س) برگزار شد.

به گزارش کرج امروز، اولین همایش ائمه جماعات شهرداری کرج با حضور بیش از ۵۰ نفر از ائمه جماعات سازمان‌ها، مناطق، معاونت‌ها و سایر مجموعه‌های تحت پوشش مدیریت شهری به میزبانی سازمان آرامستان ها در محل سالن همایش بهشت سکینه (س) برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز، عباس میری قائم‌مقام شهردار کرج، محمد محمودی نژاد رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها، محبی دبیر ستاد اقامه نماز شهرداری کرج و دیگر مسئولان حضور داشتند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در ابتدای این همایش ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: این سازمان مقدس‌ترین فضا در مدیریت شهری کرج و خدمت در آن باعث افتخار من و همکارانم است.

وی با اشاره به اینکه در زمان شیوع بیماری کرونا پرسنل این سازمان دچار سختی و مشقت‌های فراوانی شدند، افزود: جان‌فشانی‌های شبانه‌روزی پرسنل بهشت سکینه (س) در این ایام از نگاه خیلی از مسئولان و شهروندان دور ماند و این مدافعان خاموش بدون هیچ چشمداشتی بی وقفه به خانواده‌های عزادار خدمات ارائه دادند.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت ائمه جماعات و روحانیون در سازمان آرامستان ها عنوان کرد: در کنار به‌جای آوردن فریضه نماز جماعت روزانه در نمازخانه سازمان، روحانیون در بهشت سکینه (س) به سبب اقامه نماز میت نیز دچار سختی‌های فراوانی هستند که از همین‌جا به آن‌ها خدا قوت می‌گویم.

در ادامه قائم‌مقام شهرداری کرج نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر اظهار داشت: مجاهدت‌های مدافعان خاموش سازمان آرامستان ها بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و مدیریت شهری کرج قدردان زحمات طاقت‌فرسای آن‌ها است.

عباس میری در ادامه به فعالیت روحانیون در مجموعه مدیریت شهری کرج اشاره کرد و افزود: ائمه جماعات از زمان دفاع مقدس تاکنون حضور پررنگی داشتند و در تمامی برهه‌های حساس پای نظام و انقلاب ایستادند.

وی روحانیون را پرچم‌دار نهضت اسلام دانست و یادآور شد: میدان‌دار ارزش‌های انقلاب اسلامی روحانیون بودند که با انجام رسالت خطیر خود یعنی تبلیغ دین توانستند پایه‌های این نظام را محکم و استوار نگه‌دارند.

این مسئول اعلام کرد: در حال حاضر در شهرداری کرج افتخار همکاری با تعدادی از روحانیون دارای سابقه و فعالیت درخشان راداریم که روزانه در معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق اقدام به برپایی نماز جماعت و انجام این فریضه الهی می‌نمایند.

در بخش دیگری از همایش مذکور حجت‌الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز نیز به سخنرانی پیرامون شهادت امام جعفر صادق (ع)، آزادسازی خرمشهر، نقش روحانیون در برهه‌های حساس داخلی و خارجی، جنگ نرم دشمن، تهاجم فرهنگی و ... پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =