شهردار

شهردار کرج در دومین جلسه از بازدیدهای هفتگی خود از سطح مناطق ده گانه، صبح امروز همراه با معاونین و مشاورین در منطقه ده حضور یافت و به رصد و بررسی اولویت های عمرانی و خدماتی و بررسی مشکلات و مطالبات مردمی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی صبح امروز با حضور در منطقه ۱۰ کرج، در جریان اقدامات و فعالیت‌های مدیر و مسئولین منطقه و مشکلات شهروندان و ساکنین این منطقه قرار گرفت.

سعیدی در حاشیه این دیدار که به همراه مدیران ارشد مدیریت شهری صورت گرفت، گفت: مدیران مدیریت شهری کرج باید با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی درصدد رفع مشکلات شهر و شهروندان باشند.

وی بابیان اینکه این دیدارهای هفتگی موجب دلگرمی مدیران و معاونین مناطق می‌شود، افزود: شنیدن درخواست‌های شهروندان و پاسخگویی سریع و منطبق با قانون و ارائه راهکارهای قانونی در جهت تسهیل امور و حل مشکلات شهروندان بایستی اولویت اصلی مجموعه شهرداری شود.

شهردار کرج با بیان اینکه، شهروندان مهم‌ترین و آگاه‌ترین منابع به لحاظ ارائه و گزارش مشکلات چالش‌های شهری به مسئولین هستند، تأکید کرد: بر این اساس بسیاری از اقداماتی که در قالب اجرای پروژه‌های عمرانی خدماتی در سطح منطقه انجام می‌شود بر اساس نیازی است که شهروندان به شهرداری ارائه می‌دهند.

وی در ادامه با تأکید بر ساماندهی و سازمان‌دهی اجرای برنامه عمرانی، در این منطقه گفت: با توجه به مشکلاتی که در این منطقه که دارای محلات کم برخوردار بسیاری است، تلاش می‌شود با توجه به بودجه و امکاناتی که داریم اقدامات رفاهیی ویژه‌ای در اختیار شهروندان قرار داریم.

وی با اشاره به افتتاح پارک محله‌ای خلج آباد که با صرف اعتبار دو میلیارد تومان امروز دوشنبه (نهم خرداد) به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با توجه به اینکه برای احداث این پارک پیمانکاری به‌کارنرفته است و شهرداری خود با امکانات موجود اقدام به احداث آن کرده در کاهش هزینه ها تاثیر گذار بوده است.

وی در ادامه سخنان خود به بهسازی خط ۴ حصار که از میدان حافظ تا تونل بیلقان ادامه دارد، تأکید کرد و گفت: نام‌گذاری این محله به نام اولین مدال‌آور المپیک (پهلوان جوادی) انجام و در اولویت قرار گیرد.

شهردار کرج همچنین در خصوص روکش آسفالت بلوار خلج آباد به‌عنوان ورودی اصلی شهر و استفاده از آسفالت باکیفیت در این محدوده تأکید کرد و گفت: علاوه بر اجرای عملیات عمرانی کیفیت مصالح به‌کاررفته نیز باید موردتوجه مدیران قرار گیرد.

سعیدی همچنین در خصوص تعیین و تکلیف خیابان تهران با توجه به اینکه طرح تفضیلی آن عوض‌شده و نیاز به تملک ندارد گفت: بررسی وضعیت این محدوده در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین ساماندهی ایستگاه تاکسی خلج آباد - کلاک و رفع مشکل ترافیکی در این محدوده همچنین ورودی پارکینگ چمران که در روزهای تعطیل موجب ترافیک و مشکل برای شهروندان می‌شود را موردتوجه و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =