سیدعلی اکبر میر وکیلی

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج از تدریس رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی شهرسازی در این مرکز برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور خبر داد.

سید علی‌اکبر میر وکیلی در گفتگو با کرج امروز با بیان اینکه این مرکز مهارت محور بوده است، اظهار داشت: با تلاش و همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز و با مشارکت و همکاری اساتید برجسته تلاش شده است رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی شهرسازی امسال در این مرکز ارائه شود.

میر وکیلی خاطرنشان کرد: طبق اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته سال ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش، مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج در این رشته تحصیلی جدید در مهرماه امسال دانشجو پذیرش خواهد کرد.

میر وکیلی رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج درباره فرآیند اخذ مجوز رشته تحصیلی جدید اظهار داشت: دفتر گسترش آموزش عالی بعد از ارزیابی درخواست توسط کارشناسان گروه‌های تخصصی در صورت دارا بودن شرایط، مجوز صدور رشته توسط شورای گسترش آموزش عالی را صادر کرد.

وی در ادامه گفت: در راستای توسعه دانشگاه‌های علمی - کاربردی، درخواست اخذ مجوز رشته تحصیلی جدید از طرف مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج به دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم ارائه شد که با پیگیری‌های متعدد و شرکت در جلسات و دفاعیات در رابطه با این رشته، موافقت قطعی به عمل آمد.

میر وکیلی با بیان اینکه اخذ رشته‌های جدید در دانشگاه می‌تواند به توسعه و شکوفایی استان کمک کند، افزود: اخذ رشته‌های جدید بر اساس تربیت نیروی انسانی ماهر و نیاز جامعه شکل‌گرفته است و امیدوارم در آینده نیز بتوانیم با توجه به نیاز دانشجویان رشته‌های جدید را راه‌اندازی کنیم.

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج گفت: دانشگاه شهرداری کرج به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزشی خود را موظف می‌داند با ارتقای کمیت و کیفیت فعالیت‌های خود در راستای تربیت دانشجویان اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =