افتتاح فاز اول پارک خلج اباد

مدیر منطقه ده شهرداری کرج اظهار داشت: رختِ محرومیت شایسته محلات شهیدپروری همچون کلاک و خلج آباد نیست و می کوشیم تا بخشی از نیازها و کمبودها و مشکلات انباشته شده را مرتفع نماییم.

به گزارش کرج امروز، سید احمد حسینی عصر امروز (دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱) طی سخنانی در آیین افتتاح بوستان خلج آباد (صاحب الزمان عج الله) که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، معتمدین محلات، روحانیت معظم، شهروندان و اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: پروژهِ امروز از بهمنِ ۱۴۰۰ لغایت امروز در دستِ احداث بوده و با دستانِ توانا و زحمتکش مهندسین و کارگرانِ خدوم منطقه به ثمر نشسته است لذا عنوانِ پروژه جهادی زیبنده آن است.

وی ارزش ریالی پروژه را ۲۰ میلیارد ریال و مساحت آن را سه هزار مترمربع در فاز یکم عنوان کرد و افزود: طی چند ماهِ اخیر چندین طرح پاکداشت محله به محله با هدف رفع مشکلات و نازیبایی ها در نقاطی همچون خلج آباد، کلاک، حصار و... اجرایی شده و کمترینِ دستاورد آن لبخندی بوده که به چهره شهروندان نشانده است.

این مسئول از توزیع صدها تن آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه با اعتبار میلیاردها ریالی طی چند ماه اخیر در راستای ساماندهی و رفع خرابی معابر خبر داد و تصریح کرد: شاید تبدیلِ اراضی خُرد آزادسازی شده بناهای تخریبی در خط ۴ حصار به عرصه فضای سبز و ساختِ «پاتوق محله» در اراضی بزرگ تر یکی از اقدامات ماندگاری باشد که طی همین مدت زمان اندک عملیاتی گردیده است.

حسینی ضمن قدردانی از حمایت های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از برنامه ها و اقدامات عمرانی در دست اجرا اظهار کرد: اینکه شهردار و معاونین ایشان امروز قبل از شروع ساعت خدمت برای بررسی مشکلات و مسائل جاری در منطقه حضور یافتند، خود به تنهایی گواهِ اراده مدیریت شهری برای خدمتگزاری، مانع زدایی و پاسخگویی می باشد.

مدیر منطقه ده کرج ضمن عذرخواهی از شهروندان، حضار و میهمانانِ افتتاحیه که مراسم را ایستاده دنبال کردند، خاطر نشان کرد: بنا داشتیم تا همانطور که برای احداثِ بوستان خلج آباد از پیمانکار استفاده نشد و مراحل مختلف کار را همکارانِ محترم معاونت های مختلف راهبری و مدیریت نمودند تا در هزینه ها صرفه جویی شود، آیین بهره برداری نیز ساده و جهادی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =