سرهنگ قربانی

فرمانده بسیج شهرداری کرج با صدور پیامی، فرارسیدن اول ذیقعده، میلاد مسعود حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت و نیز ولادت پر سعادت هشتمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایت، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) را تبریک گفت.

به گزارش کرج امروز، متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»

حسن مطلع ماه ذی‌القعده با میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت پرسر سعادت هشتمین نگین درخشان آسمان ولایت و امامت، شمس‌الشموس، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، قرین و عجین گشته است.

این ایام مبارک به تبعیت از سیره کریمانه این اولیای بزرگوار الهی با عنوان دهه کرامت» نام‌گذاری شده تا همگان با الگو قرار دادن ارجمندانی نظیر حضرت معصومه (س) و امام رئوف (ع)، این مشی الهی را سرلوحه زندگی خود در یکایک لحظات آن، قرار دهیم.

بدون تردید، دهه مبارک کرامت، فرصت مغتنمی است تا با اهتمامی ویژه، آن را به بستری برای انتقال و نهادینه کردن سبک زندگی ائمه معصومین (ع) در زندگی مردم بدل سازیم.

بر خود حتم می‌دانم تا تقارن این ایام را که به یمن ولادت مسعود حضرت معصومه (س) با عنوان روز دختر مزین شده، به محضر فردبه‌فرد دختران و بانوان فرهیخته و متدین ایران عزیز اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و فتح قلل فخرآفرینی برای کشورمان را از خداوند متعال برای همه این هم‌وطنان ارجمند آرزو کنم.

اینجانب، همچنین این ایام فرخنده را نیز به تمام ایرانیان در سراسر پهن‌دشت گیتی، به‌ویژه پرسنل عزیز شهرداری کرج تبریک عرض کرده و آرزوی توفیق همگان را در مسیر پیروی از راه پرنور اهل‌بیت (ع) دارم.

سرهنگ پاسدار غلام قربانی مشاور شهردار و فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا ع شهرداری کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =