شهردار

شهردار کرج با اشاره به تصمیم گیری دربارهِ «گود حصارک» در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران، اظهار داشت: همسایگان این گودبرداری ناایمن در جهتِ مصون ماندن از هرگونه تهدید احتمالی، با دریافت کمک بلاعوض برای رهن مسکن، در اسرع وقت نقل مکان خواهند نمود.

مصطفی سعیدی در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱) به ریاست فرماندار محترم و با حضور معاون محترم دادستان عمومی و انقلاب، مسئولان انتظامی و مدیران مجموعه فروشگاه رفاه با هدف بررسی مشکلات گودبرداری حصارک برگزار شد و طی آن پیرامون دغدغه ها و مسائلِ جاری این پروژه بحث و تبادل نظر گردید.

وی افزود: در این جلسه مقرر گردید تا زمانِ اعلام مبلغ کارشناسی، مجموعه فروشگاه رفاه یکصد میلیون و شهرداری کرج مبلغ پنجاه میلیون تومان به همسایگانِ «گودبرداری حصارک» برای اجاره مسکن پرداخت نمایند تا تهدیدی جان و مال ساکنین محترم منطقه نباشد و پس از آن مالک و پیمانکار پروژه در اسرع وقت نسبت به رفع خطر اقدام نماید.

این مسئول ادامه داد: بر اساس تصمیم مأخوذه در جلسهِ امروز شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و با صلاحدید مسئولان قضایی و انتظامی، چنانچه مالکین همسایگانِ مجاور گودبرداری که با نظریه کارشناسان در معرض تهدید و خطری قرار داشته باشند، پس از دریافت مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای اجاره مسکن نقلِ مکان ننمایند، انشعابات منازل قطع و اقدامات آتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سعیدی عنوان کرد: حادثه و تراژدی تلخ متروپل تلنگری جدی برای توجه به وضعیت پروژه هایی همچون گودبرداری حصارک بود تا اجازه ندهیم که با وقوع حوادثی دشوار، جان و مال شهروندان در معرض خطر قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =