شهردار

شهردار کرج صبح امروز با همراهی معاونین در منطقه دو این کلانشهر حضور یافت و پس از استماع مشکلات و کمبودها، دستوراتی راهگشا در جهت تسریع در امر خدمت رسانی، مانع زدایی و ارتقای کمی و کیفی عملکرد منطقه صادر نمود.

به گزارش کرج امروز، به فاصله دو روز از حضور شهردار و معاونینِ وی در منطقه ده به منظور بررسی اقدامات و عملکرد و مشکلات حوزه کاری، مصطفی سعیدی شهردار مرکز استان صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱) دستور تشکیل جلسه در منطقه دو این کلانشهر را صادر نمود تا راهکارهای ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد.

شهردار کرج طی سخنانی در این جلسه گفت: تصمیم گیری درباره مناطق ده گانه و پروژه های قابل تعریف یا میزان تخصیص اعتبار و آشنایی بیشتر با نیازهای بومی و محله ای صرفاً با تشکیل جلسات متمرکز در ستاد مرکز میسر نیست لذا تصمیم داریم به صورت دوره ای در مناطق ده گانه تشکیل جلسه داده و از نزدیک به بررسی جزئیات اقدامات، کارهای روی زمین مانده و مشکلات محلات بپردازیم.

مصطفی سعیدی افزود: بنا داریم تا در جهت تاکید اعضای شورای اسلامی شهر، سیاستِ محله محوری را به بهترین نحو پیاده سازی نماییم و معاونین شهرداری نیز در خصوص مشکلاتی که رفع آنها نیازمند اقدامات چندبخشی است، هماهنگی های لازم را کسب نمایند لذا برگزاری این جلسات مفید تشخیص داده می شود و در جهت مانع زدایی و خدمت رسانی است.

اولویت های تملکی، اصلاح هندسی ها، پیشرفت فیزیکی پروژه های جاری، وضعیت فضای سبز و ترافیکی منطقه، مشکلات و مسائل فرهنگی، وضعیت معابر اعم از خرابی جدول و آسفالت معابر، نحوه جمع آوری خاک و نخاله و زباله، عملکرد درآمدی و... از جمله موضوعاتی بودند که در جلسه صبح امروز به ریاست مصطفی سعیدی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =