نشست شهردار کرج با دبیر ستاد اقامه نماز

شهردار کرج در دیدار با دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز بر استفاده از روش های نوین و جذاب در راستای جذب نسل جدید به مفاهیم اعتقادی و انجام واجبات و فرایض دینی و معنوی تاکید کرد.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی پیش از ظهر امروز (دوشنبه 16 خرداد 1401) در دفترِ کار خود با حجت الاسلام و المسلمین مرادی دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز دیدار و گفتگو کرد، شهردار کرج در این دیدار صمیمی اظهار داشت: ترویج فرهنگ نمازخوانی در جامعه و همین طور در بین کارکنان ادارات به ارتقای سلامت اداری و بهبود تکریم ارباب رجوع کمک شایانی می نماید.

وی افزود: جامعه ای که با معنویت، نماز، قرآن خوانی و فعالیت های نیکوکارانه عجین شده باشد، قطعاً به پیشرفت و تعالی دست می یابد و به ویژه در ادارات، نمازخانه باید محلِ اتحاد و همدلی و هم پیمانی برای کارِ جهادی و بانشاط و گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

این مسئول تبلیغات محیطی در سطح شهر با موضوعات ترویج نمازخوانی را راهگشا دانست و ادامه داد: جریانی با تبلیغ و سر و صدا علیه دین و معنویات قصد دارد بین جوانان و نوجوانان و انجام تکالیف دینی فاصله ایجاد کند که ما نباید اجازه دهیم توفیقی داشته باشند، پیام های دعوت به نماز باید در فضاهای شهری، رسانه ها و فضای مجازی همچون تابلویِ هدایت، در برابر دیدگان فرزندان مان قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری های مستمر مدیریت شهری کرج با این دبیرخانه، تصریح کرد: ما شاید در شکل ظاهری در حوزه ترویج نمازخوانی فعالیت ها و ماموریت هایی داشته باشیم اما واقعیت آن است که در جامعه اسلامی هر فرد و نهاد باید خود را جهت هرچه باشکوه تر رقم خوردن فرایض دینی مسئول بداند.

نمازخانه ادارات باید محل اتحاد و همدلی برای کار و خدمت جهادی باشد

نمازخانه ادارات باید محل اتحاد و همدلی برای کار و خدمت جهادی باشد

نمازخانه ادارات باید محل اتحاد و همدلی برای کار و خدمت جهادی باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =