علیرضا عاقلی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: در راستای ایمن‌سازی عبور و مرور شهروندان، ۳ هزار و ۵۰۰ متر خط‌کشی محوری در مناطق شش و هفت شهرداری کرج انجام شد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با کرج امروز با اشاره به اینکه خط‌کشی محوری تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی معابر و خیابان‌ها دارد، اظهار داشت: این عملیات شامل خط‌کشی خیابان قلم در منطقه ۶ شهرداری کرج به طول حدود ۳ هزار متر به‌صورت دوبل ممتد است که با استفاده از رنگ سرد ترافیکی و با نظارت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج اجرایی شده است. 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه  خط‌کشی محوری علاوه بر ایمنی و زیبایی مسیر بانظم بخشیدن به ترافیک عبوری باعث روان‌سازی ترافیک می‌شود، خاطرنشان کرد: خط‌کشی محوری خیابان چهره‌پرداز (اوقافی‌ها) به طول ۵۰۰ متر و به‌صورت ممتد، در منطقه ۷ شهرداری کرج توسط عوامل ترافیکی سازمان عملیاتی شده و روند انجام خط‌کشی‌های ترافیکی در سطح معابر مناطق ده‌گانه شهر کرج ادامه خواهد داشت. 

اجرای ۳۵۰۰ متر خط‌کشی محوری در منطقه ۶ و ۷ شهرداری کرج

روکش آسفالت مکانیزه خیابان ۹ متری جنوب پارک تاجیکستان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج همچنین از روکش آسفالت مکانیزه خیابان ۹ متری جنوب پارک تاجیکستان در منطقه دو شهرداری کرج خبر داد.

عاقلی با اشاره به اینکه عملیات روکش آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی بر اساس استانداردهای تعریف‌شده و باکیفیت مطلوب از اقدامات مهم سازمان عمران است عنوان کرد: عملیات روکش آسفالت مکانیزه خیابان ۹ متری جنوب پارک تاجیکستان به طول ۴۷۰ متر و  با صرف هزار و ۲۵ تن آسفالت و نظارت دقیق نیروهای اداره معابر سازمان عمران اجرایی شد.

این مسئول هدف از اجرای این عملیات را بهسازی و مناسب‌سازی معابر منطقه ۲ شهرداری کرج و ایجاد دسترسی شهروندان به بلوار بلال و هفت‌تیر عنوان کرد و گفت: امید است بازگشایی این خیابان موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

اجرای ۳۵۰۰ متر خط‌کشی محوری در منطقه ۶ و ۷ شهرداری کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =