عباس کمالی روستا

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی پارک محله‌ای معراج در بلوار انرژی اتمی به مساحت دو هکتار و با صرف اعتبار سه میلیارد تومان خبر داد.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با کرج امروز؛ ضمن تشریح اقدامات معاونت خدمات شهر این منطقه طی سال جاری عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و اقدامات معاونت خدمات شهری منطقه و سازمان‌های متبوع، آموزش جمع‌آوری یک روز در میان پسماند توسط مسئولین و کارشناسان منطقه انجام و تدارکات لازم جهت فرهنگ‌سازی ونصب بنر اطلاع رسانی به شهروندان در حال انجام است.

کمالی روستا اظهار کرد: جمع‌آوری یک روز در میان پسماند ضمن کاهش هزینه‌های شهرداری، در بحث محیط‌زیست و بهداشت محیط نیز اثرات مطلوبی به‌جای می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۱۲۰ تن زباله از سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود، افزود: جمع‌آوری یک روز درمیان زباله در سطح شهر نیازمند آگاهی و فرهنگ‌سازی مناسب است و در این راستا حمایت و همراهی شهروندان در تحقق اهداف مدیریت شهری ازجمله داشتن شهری زیبا تمیز و سالم ضروری خواهد بود.

به گفته مدیر منطقه هفت کرج، کاهش تولید زباله، صرفه‌جویی گسترده در هزینه‌ها را به همراه خواهد داشت که از این طریق، اعتبارات مذکور برای اجرای دیگر پروژه‌های مهم خدماتی، تفریحی و عمرانی هزینه می‌شود که این امر توسعه شهر را به دنبال دارد.

احداث پارک محله‌ای معراج با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج دربیان اقدامات معاونت خدمات شهر شهرداری کرج به احداث پارک محله‌ای معراج در بلوار انرژی اتمی به مساحت دو هکتار و با صرف اعتبار سه میلیارد تومان اشاره کرد.

کمالی روستا بابیان اینکه در حال حاضر این پارک با پیشرفت ۴۰ درصد در بلوار انرژی اتمی در حال انجام است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود تا بهمن سال جاری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مساحت کلی فضای سبز این منطقه ۳۳۸ هزار و ۵۴۶ مترمربع است، گفت در حال حاضر ۲۲ پارک در این منطقه وجود دارد که اقدامات مطلوبی در راستای بهسازی و حفظ و نگهداشت این پارک صورت گرفته است.

این مسئول در بیان دیگر اقدامات این منطقه در حوزه فضای سبز به احداث فضای سبز در لچکی میدان طالقانی به متراژ ۹۲۱ مترمربع و احداث ۵۰۰ مترمربع فضای سبز در بلوار سربازان گمنام اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =