محسن برجی

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به اهمیت و نقش موثر ایمنی در شهر گفت: یکی از مولفه‌های ایمنی شهرها اقتدار سازمان آتش نشانی آن است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محسن برجی ضمن مهم ارزیابی وظایف سازمان آتش نشانی بر اهمیت ارتقای فرهنگ ایمنی تاکید کرد و افزود: تعامل و هماهنگی سازمان فرهنگی و سازمان آتش نشانی می‌تواند تاثیر بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ ایمنی داشته باشد.

وی از جمله اقدامات مشترک دو سازمان فرهنگی و آتش نشانی که می‌تواند در ارتقای فرهنگ ایمنی تاثیر گذار باشد به اجرای برنامه‌ها و همایش‌های فرهنگی در این زمینه اشاره کرد.

این مسئول همچنین از برگزاری دوره های آموزشی در مدارس، ادارات و سطح محلات شهر به عنوان اقدامی فرهنگی و موثر در خصوص تقویت فرهنگ ایمنی سخن گفت و افزود: سازمان فرهنگی به عنوان هماهنگ کننده و سازمان آتش نشانی به عنوان مجری اجرای طرح می توانند نقش خود را در اجرای هرچه بهتر دوره های آموزشی ایفا کنند.

معاون شهردار کرج در ادامه به نمایش‌های خیابانی اشاره کرد  و گفت: این اقدام نیز می تواند بازخوردهای مفیدی را در تحقق اهداف و سیاست های مشترک دو سازمان داشته باشد.

به گفته برجی تقویت سطح ایمنی شهر با هدف اجرای وظایف مدیریت شهری در حفاظت و نگهداری از شهر و شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است که در این زمینه اقدامات سازمان فرهنگی می تواند مفید واقع شود و یکی از مولفه های ایمنی شهرها نیز اقتدار سازمان آتش نشانی آن است و در نهایت تعامل این دو سازمان، مدیریت شهری را به تحقق اهداف خود نزدیک تر می کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =