منطقه 9 پویش ملی

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مراسم‌های جشن ویژه دهه ولایت با عنوان پویش مهر علوی و باهدف توزیع عادلانه برنامه‌های فرهنگی در سطح محلات مناطق در منطقه ۹ برگزار شد.

به گزارش کرج امروز، این جلسه با حضور معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی، قائم‌مقام سپاه ناحیه امام حسین علیه‌السلام، مدیران مناطق شهرداری کرج و فرماندهان حوزه‌های بسیج به‌صورت پایلوت به میزبانی شهرداری منطقه ۹ برگزار شد.

در این جلسه ابتدا آرش یگانی مدیرمنطقه ۹ ضمن خیرمقدم به حاضران، هدف اصلی از برگزاری این نشست را تصمیم‌گیری در راستای برگزاری مراسم‌ها به‌صورت منظم یکپارچه و اجرای هماهنگ و توزیع عادلانه برنامه‌های فرهنگی در سطح محلات مناطق ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری مراسم با محوریت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج و مناطق ده‌گانه شهرداری و با مشارکت حوزه‌های بسیج پایگاه‌ها و مساجد محلات شهر کرج صورت می‌گیرد که این یکپارچگی و مشارکت در کاهش هزینه‌های اضافی و ارتقای کیفیت برگزاری مراسمات اثرگذار خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: همچنین مدیریت توزیع عادلانه بودجه در بین حوزه‌های بسیج و مساجد محلات اثرات مطلوبی را خواهد داشت و موجب رضایت‌مندی متولیان فرهنگی شهر نیز خواهد بود.

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مراسم‌های جشن ویژه دهه ولایت (پویش مهر علوی) برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =