غفاری در امامزاده محمد

سرپرست شهرداری کرج صبح امروز و در نخستین روز کاری با حضور در امامزاده محمد (ع) حصارک، ضمن زیارت این بارگاه معنوی، همچنین در گلزار شهداء حضور یافت و با ادای احترام به شهدای گلگون کفن، کار و تلاشِ صادقانه و جهادی را میثاقِ خود با شهدای والامقام و شهروندان قرار داد.

منوچهر غفاری در حاشیه زیارت قبور مطهر شهدای والامقام آرمیده در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) حصارک به خبرنگار کرج امروز گفت: هرچه داریم از رشادت و غیرت و فداکاری شهدایِ گلگون کفن داریم و بی شک خدمت و حرکتی که با زیارت و ادای احترام به این عزیزان شروع شود، نتایج خوبی را در جهت ارتقای عمران و آبادانی، حل مشکلات شهری، پاسخگویی و شفافیت و تکمیل پروژه های عمرانی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اینجانب از مراتبِ اعتماد ارزشمند نمایندگان محترم مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج صمیمانه قدردانی می نمایم و ارائه کار و خدمتی جهادی و پُرتلاش و عملگرایانه و صادقانه را وظیفهِ خود در قبال این اعتماد می دانم، شهر در حوزه های مختلف مشکلات و محرومیت هایی دارد که حل آنها صرفاً از مسیر اتحاد و همدلی شدنی است.

سرپرست شهرداری کرج ادامه داد: شورای محترم اسلامی شهر در حوزه محله محوری و افزایش سرانه های رفاهی و تفریحی، توسعه زیرساخت ها، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، آغاز عملیات اجرایی پروژه هایِ مصوب امسال، رشد درآمدزایی و تلاش در جهت تحقق بودجه مصوب، جلب مشارکت بخش خصوصی، تسریع در تکمیل و بهره برداری از فازهای نخست مترو و بزرگراه شمالی مطالبات به حقی دارد که بنده تا لحظه حضور در این مسئولیت، فارغ از مدت زمانِ آن، از هیچ تلاشی در جهت نیل به اهداف و وعده ها فروگذار نخواهم کرد.

غفاری گفت: تفکرِ پاسخگویی و شفافیت باید در شهرداری کرج نهادینه سازی شود و با تقویت اطلاع رسانی بتوانیم مشارکت های مردمی را ارتقاء ببخشیم و شهروندان را در جهت پرداخت به موقع عوارض های شهری و بعضاً مطالبات موردی شهرداری همراه سازیم تا روند تکمیل پروژه های عمرانی و توسعه فرهنگی طبق برنامه ریزی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: امیدوارم خداوند متعال و دعای خیرِ و مستجاب شهدای گرانقدر و خانواده های معظم ایشان ما را در این مسیر سخت و دشوار همراهی نماید و نزد باری تعالی، شهروندان فهیم و شریف و نمایندگان محترم مردم در شورای اسلامی شهر به جهت اعتمادِ ارزشمندشان روسفید باشیم.

سرپرست شهرداری کرج در نخستین روز کاری به مقام شامخ شهداء ادای احترام نمود؛ میثاقِ خدمت

سرپرست شهرداری کرج در نخستین روز کاری به مقام شامخ شهداء ادای احترام نمود؛ میثاقِ خدمت

سرپرست شهرداری کرج در نخستین روز کاری به مقام شامخ شهداء ادای احترام نمود؛ میثاقِ خدمت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =