غفاری

سرپرست شهرداری کرج گفت: با مشارکت همکاران حوزه‌های مختلف شهرداری سیاست‌های شورای ششم به نحو احسن اجرایی و فارغ از تغییراتی که در مدیریت ارشد شهرداری اتفاق افتاده، برنامه‌ها با سرعت بیشتر از قبل اجرایی خواهد شد و هیچ خللی در روند تحقق اهداف پیش بینی شده ایجاد نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری در پنجاه و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه تلاش می‌کنم امانتدار خوبی برای مسئولیت محول شده باشم، اظهار کرد: قدردان اعتماد شورای شهر کرج هستم و امیدوارم بتوانم با تعامل و همکاری تک تک اعضا در انجام وظایف محوله سربلند باشم.

وی ادامه داد: بدون شک با مشارکت همکاران حوزه‌های مختلف شهرداری سیاست‌های شورای ششم به نحو احسن اجرایی و فارغ از تغییراتی که در مدیریت ارشد شهرداری اتفاق افتاده، برنامه‌ها با سرعت بیشتر از قبل اجرایی و هیچ خللی در روند تحقق اهداف پیش بینی شده ایجاد نمی‌شود.

وی ابراز کرد: به دنبال این هستیم تا خدمات مجموعه مدیریت شهری با شتاب بیشتری ارائه شود تا کرج چند گام به سمت توسعه همه جانبه به عنوان مهمترین مطالبه شهروندان، نزدیک تر شود.

این مسئول اضافه کرد: مدیریت شهری و به معنای خاص شهرداری به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های اجتماعی هنگامی می‌تواند از کارایی و بهره‌وری بیشتری برخوردار باشد که از اعتماد شهروندان به عنوان سرمایه اجتماعی و معنوی برخوردار شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری بر تعامل و مشارکت شهروندان در اداره شهر تاکید می‌شود، گفت: بدون شک با توزیع عادلانه خدمات و رفع مشکلات محلات مختلف به ویژه ساکنان مناطق کم برخوردار می‌توان به اعتماد شهروندان پاسخ داد و این سرمایه اجتماعی را حفظ کرد.

وی ابراز کرد: با همدلی و وحدتی که در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد، تحقق اهداف مذکور دور از انتظار نیست و قطعا در این مسیر از مشاوره کارشناسان با تجربه، متخصص و متعهد بهره مند خواهیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =