جلسه شهردار در بزرگراه شمالی

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه این دوره از مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دارد، توضیح داد: با تزریق اعتبار مناسب، بخشی از مشکلات این پروژه از تامین مطالبات پیمانکار تا خرید تجهیزات باقی مانده رفع می‌شود و چند قدم به بهره برداری از آن نزدیک می‌شویم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی این پروژه نشان از عزم جدی برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌ای است که ابعاد ملی دارد.

وی با بیان اینکه این دوره از مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دارد، توضیح داد: با تزریق اعتبار مناسب، بخشی از مشکلات این پروژه از تامین مطالبات پیمانکار تا خرید تجهیزات باقی مانده رفع می‌شود و چند قدم به بهره برداری ازآن نزدیک می‌شویم.

به گفته غفاری، رفع مشکلات ترافیکی، کاهش آلودگی هوا و صرفه جویی در مصرف سوخت بخشی از نتایج بهره برداری از این بزرگراه است.

وی ضمن قدردانی از اقداماتی که در گذشته جهت تکمیل این بزرگراه صورت گرفته، گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت به استان البرز بر سهم ۵۰ درصدی وزارت راه برای تکمیل این پروژه تاکید شده است.

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسات مستمر برای بررسی وضعیت به روز این پروژه افزود: بدون شک با تعامل و همکاری، موانع از میان برداشته می‌شود و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

گره گشایی از موانع پروژه‌ای با ابعاد ملی/ پیشرفت فیزیکی بزرگراه شمالی به ۷۵ درصد رسیده است

گره گشایی از موانع پروژه‌ای با ابعاد ملی/ پیشرفت فیزیکی بزرگراه شمالی به ۷۵ درصد رسیده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =