حق شناس

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از ساماندهی قراردادهای اجاره اماکن شهرداری از سوی این سازمان خبر داد.

سعید حق‌شناس در گفت‌وگو با کرج امروز، اظهار داشت: با توجه به لزوم ساماندهی قراردادهای اجاره اماکن شهرداری، پیاده‌سازی سامانه‌ای جهت اجرای این مهم در دستور کار سازمان فاوا قرار گرفت و پس از بومی‌سازی نرم‌افزار و تکمیل اطلاعات‌پایه و اعمال اصلاحیه لازم، نرم‌افزار آماده استقرار شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی که دارای بیشترین تعداد قرارداد اجاره اماکن است، به‌عنوان پایلوت استقرار سیستم تعیین‌ شده است، افزود: پس‌ از آن گام‌های اجرایی شامل جانمایی اماکن روی نقشه، ثبت اطلاعات ملکی و ثبت اطلاعات قراردادی به‌منظور تکمیل بانک اطلاعاتی مشخص شد.

این مسئول اضافه کرد: پس از طرح آزمایشی اولیه سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، استقرار سامانه در سایر سازمان‌ها از جمله سازمان‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی، سیما منظر و فضای سبز شهری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، حمل‌ونقل بار و مسافر و سازمان مدیریت پسماند آغاز شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج ادامه داد: در حال حاضر بارگذاری اطلاعات سازمان آتش‌نشانی و نیز جانمایی اماکن سازمان‌های سیما منظر و فضای سبز شهری و فرهنگی اجتماعی و ورزشی به اتمام رسیده و ثبت اطلاعات ملکی سازمان فرهنگی آغازشده است.

حق‌شناس بابیان این موضوع که پس از تکمیل بانک اطلاعاتی اماکن و قراردادهای مربوطه، اجرای سیستمی فرایند مزایده و عقد قرارداد اجرا خواهد شد، گفت: در همین راستا فرایندهای سازمان‌های مذکور با برگزاری جلسات کارشناسی متعدد احصا و جهت بازبینی و تائید نهایی به آن‌ها ابلاغ‌شده تا پس‌ازآن پیاده‌سازی فرایندها در سیستم اجاره اماکن صورت پذیرد.

وی توضیح داد: همچنین با توجه به‌ضرورت وحدت رویه در فرایند پرداختی‌های مربوط به اجاره اماکن شهرداری، پس از ابلاغ مستندات از سوی اداره کل تشخیص و وصول درآمد پیاده‌سازی صدور فیش سیستمی پرداخت اجاره‌ها در برنامه‌های کاری پروژه یادشده قرار خواهد گرفت.

به گفته حق‌شناس با توجه به‌ضرورت یکپارچگی قراردادهای اجاره اماکن در مجموعه شهرداری، ارائه قالب قراردادهای مشخص جهت پیاده‌سازی در سیستم پس از دریافت قراردادهای یکپارچه اداره کل حقوقی و امور پیمان‌ها، تولید سیستمی قرارداد به ازای هر نوع ملک آغاز می‌شود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =