محسن امیدوار

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج گفت: برخی رانندگان و مسافران تقاضا دارند تعداد سرنشینان تاکسی‌ها به چهار نفر قبل بازگردد ولی هنوز ابلاغی در این خصوص صادر نشده و سوار کردن بیش از سه مسافر تخلف محسوب می‌شود.

محسن امیدوار حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس و تاکسی‌ها اظهار کرد: علی رغم کاهش محسوس آمار مبتلایان به کرونا و کنترل این بیماری، ضرورت استفاده از ماسک در تاکسی و اتوبوس همچنان پابرجا است و دستورالعملی مبنی بر امکان برداشتن ماسک در خودروهای حمل و نقل عمومی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه مردم نباید فکر کنند کرونا تمام شده، گفت: استفاده از ماسک در فضاهای بسته مثل اتوبوس و تاکسی که سرنشینان فاصله کمی از هم دارند، همچنان اهمیت دارد و مردم نباید نسبت به این موضوع بی توجه باشند.

این مسئول توضیح داد: در این شرایط برخی رانندگان و مسافران تقاضا دارند تعداد سرنشینان تاکسی‌ها به چهار نفر قبل بازگردد ولی  هنوز ابلاغی در این خصوص صادر نشده و سوار کردن بیش از سه مسافر تخلف محسوب می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج با بیان اینکه اغلب رانندگان و مسافران تمایل دارند این طرح دائمی شود، گفت: حفظ سلامتی و  راحتی بیشتر و پیشگیری از استهلاک خودرو از مواردی است که سبب علاقه‌مندی رانندگان و مسافران برای ادامه این طرح شده است.

امیدوار حسینی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان تاکسی در افزایش نرخ کرایه و یا سوار کردن سه سرنشین در صندلی عقب، می‌توانند از طریق بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر و یا سامانه رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری کرج (۱۳۷)، کد تاکسی متخلف را گزارش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =