محمدرضا  احمدی نژاد

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: با توجه به درخواست شهروندان در خصوص توجه بیشتر به کیفیت آسفالت در سطح شهر، نگرش مجموعه در این خصوص از کمیت محور به کیفیت محور تغییر پیدا کرده است.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت‌وگو با کرج امروز ضمن اشاره به این موضوع که درخواست شهروندان و رضایت آنان از اولویت‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری است، اظهار داشت: بر همین اساس ارتقای کیفی تولید و توزیع آسفالت در معابر سطح شهر در دستور کار معاونت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در دستور کار جدید، اصلاح فرآیندها و پروسه تهیه، حمل، پخش و نگهداری آسفالت، ارتقای سطح کیفی آسفالت و مدیریت لایه‌های روسازی راه است که با کمک وزارت راه در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج افزود: در حال حاضر پیگیری و پایش مستمر در زمینه ارزش خرابی آسفالت و اصلاح و بهبود کیفیت و شاخص های سواری در شوارح و معابر درجه یک و شریانی در حال انجام است و در مرحله پیگیر قرارداد برای انجام این مهم هستیم.

این مسئول با بیان اینکه اقدامات مذکور، مدیریت شهری را در کاهش هزینه‌ها نیز یاری می‌کند، اظهار داشت: نتیجه این اقدامات، افزایش عمر آسفالت معابر سطح شهر کرج است که هر ساله به دلیل نبود برنامه‌ای مدون جهت نگهداری آسفالت، هزینه های قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه تغییری هم روی پروسه نحوه نظارت بر لکه‌گیری مناطق خواهیم داشت، عنوان کرد: دستور العمل‌های آن تهیه شده، ساز و کار نظارت در حال اصلاح بوده و امید است بتوانیم م انتظارات شهروندان در این زمینه را مرتفع کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =