بازدید غفاری از جاده قزلحصار

سرپرست شهرداری کرج گفت: طبق دستور استاندار البرز بنا است، شهرداری‌های کرج، کمال آباد و نظرآباد در کنار اداره‌کل راهداری استان، نسبت به ساماندهی فوری و اولیه جاده قزلحصار اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری عصر امروز در بازدید از جاده قزلحصار اظهار کرد: ورودی و خروجی به نوعی معرف ویژگی کلی هر شهر است و نقش به سزایی در حفظ سلامت روحی و نشاط شهروندان و مسافران دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه شهرهایی که ورودی و خروجی زیبایی ندارند برای مسافران چندان جذاب نیستند، گفت: این مبادی بخشی از عناصر هویت بخش شهر محسوب می‌شوند و ساماندهی آنها یک ضرورت اجتماعی و فرهنگی است.

غفاری با اشاره به موقعیت ویژه جاده قزلحصار توضیح داد: این جاده یکی از مهمترین مبادی ورودی و خروجی کرج است و استاندار البرز هم تاکید زیادی بر ساماندهی وضعیت آن دارد.

وی با اشاره به اینکه تغییر فضای بصری و زیباسازی جاده قزلحصار یکی از برنامه‌های اصلی این دوره از مدیریت شهری است، افزود: طبق دستور استاندار بنا است، شهرداری‌های کرج، کمال آباد و نظرآباد در کنار اداره‌کل راهداری البرز، نسبت به ساماندهی فوری و اولیه این جاده اقدام کنند.

سرپرست شهرداری کرج گفت: جمع آوری خاک و نخاله اطراف این جاده، رنگ آمیزی جداره پل، آزادسازی طوقه درختان و رفت و روب رفیوژهای میانی از جمله اقداماتی است که در مرحله اول ساماندهی این جاده صورت می‌گیرد.

ضرورت ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کرج/ چهره جاده قزلحصار تغییر می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =