تبلیغات

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به اهمیت تبلیغات محیطی در مناسب‌ها و رویدادهای تاریخی در ترویج فرهنگ اسلامی، بر ضرورت یکپارچه‌سازی محتوای تصویری این تبلیغات تأکید کرد.

به گزارش کرج امروز، محسن برجی در جلسه همفکری تبلیغات فضای شهری در مناسبت‌ها و رویدادهای تاریخی، ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص نام‌گذاری سال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، اظهار داشت: باید به سمت تولید محتوای تصویری و یکپارچه‌سازی فضای مجازی و فضای شهری رفت.

وی همچنین به‌ضرورت یکپارچه‌سازی استندها و بنرها با هدف جلوگیری از آلودگی بصری، هزینه‌های اضافی و آلودگی‌های زیست‌محیطی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ اسلامی در جوامع کنونی که غربی‌ها سعی در نفوذ در فرهنگ ایران دارند، باید طراحی هنری و اسلامی در بنرها و استندها دیده شود.

این مسئول در ادامه از نقش طراحی، ساخت و جانمایی المان‌ها در سطح شهر سخن گفت و افزود: با توجه به اینکه المان‌ها تأثیرزیادی در فرهنگ‌سازی دارند، می‌توان در هر منطقه با توجه به جمعیت و فرهنگ آن منطقه المان مناسب نصب کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی همچنین از بهره‌گیری از فضای مجازی جهت توسعه تبلیغات و ترویج فرهنگ اسلامی سخن گفت و افزود: امروزه فضای مجازی تأثیر بیشتری روی جوانان می‌گذارد و با توجه به اینکه در ترویج و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی، جوانان جامعه هدف هستند، ضروری است تا از این فضا در تحقق این مهم بهره بیشتری ببریم.

ضرورت یکپارچه‌سازی محتوای تصویری شهر در مناسبت‌ها و رویدادهای تاریخی

ضرورت یکپارچه‌سازی محتوای تصویری شهر در مناسبت‌ها و رویدادهای تاریخی

ضرورت یکپارچه‌سازی محتوای تصویری شهر در مناسبت‌ها و رویدادهای تاریخی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =