احسانی نژاد

روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج در ارزیابی عملکرد خرداد ۱۴۰۱ به عنوان روابط عمومی برتر مدیریت شهری این کلانشهر معرفی شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در همین ارتباط گفت: بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی، اطلاع رسانی به هنگام، تلاش در جهت ارتقای حرفه ای، تعامل با اصحاب محترم رسانه و نحوه انجام وظایف سازمانی و مأموریت های محوله از سوی این اداره کل از جمله شاخص ها و پارامترهای تعیین کننده در انتخاب روابط عمومیِ برتر ماه می باشند.

حامد احسانی نژاد اظهار کرد: بر این اساس و در راستای ایجادِ انگیزه در مدیران و کارشناسان ارتباطات و روابط عمومی در سطح معاونت ها، مناطق تابعه و وابسته های وابسته شهرداری کرج، انتخابِ روابط عمومی برتر در دوره ماهانه در دستور کار قرار گرفته که در ارزیابی عملکرد خردادِ ۱۴۰۱، روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری حائز رتبه برتر گردیده است.

وی افزود: روابط عمومی این سازمان به ویژه در بحث تشویقِ رانندگان به حفظ فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها و تاکسی ها و اطلاع رسانی خوب پیرامون آغاز آزمایشی طرح پرداختِ الکترونیکی کرایه تاکسی ها در کرج، ارتباط مستمر خبری با مجموعه کرج امروز و بهره مندی از ظرفیت های فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی اقدامات مناسبی را در دستور کار قرار داده است که در این انتخاب دخیل بوده اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در پایان عنوان کرد: درصدد جمع آوری اطلاعاتی از امکانات و تجهیزات مورد نیاز روابط عمومی های مدیریت شهری هستیم تا در راستای تقویت و توانمندسازی و بروزرسانی آنها برنامه ریزی و اقدام نماییم، به ویژه در شرایط کنونی که جهاد تبیین مورد توجه قرار گرفته و روابط عمومی ها بازوانِ تحقق این فریضه به شمار می روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =