آرامستان

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات بهشت سکینه (س) در سال جاری خبر داد.

محمد محمودی نژاد با اعلام این مطلب اظهار داشت: اداره پذیرش متوفیات بهشت سکینه (س) واقع در ضلع شمالی سازمان، پرترددترین ساختمان در مجموعه است و روزانه تعداد بسیار زیادی از خانواده‌های عزادار جهت پذیرش متوفی خود و انجام مراحل اداری کفن‌ودفن به آن مراجعه می‌کنند.

وی افزود: با توجه به قدمت ساختمان پذیرش متوفیات و فرسوده‌شدن آن، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مقرر شد که ساختمان جدیدی به مساحت ۸۵۰ مترمربع در دوطبقه احداث شود.

این مسئول عنوان کرد: هم‌اکنون نقشه اولیه احداث این ساختمان در حال طراحی است تا پس از بررسی‌های کارشناسانه، به مرحله تصویب برسد.

محمودی نژاد در بخش دیگری با اشاره به انجام اقدامات ترافیکی در مجموعه بهشت سکینه (س) اعلام کرد: خط‌کشی معابر، نصب تابلوهای راهنمایی رانندگی و به‌روزرسانی تابلوها در فواصل منظم در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از زیرسازی زیرگذر ضلع غربی بهشت سکینه (س) جهت روکش آسفالت خبر داد و گفت: ساماندهی خیابان و زیرگذر غربی آرامستان جهت تسهیل در ورود و خروج به‌ویژه در ایام پرتردد و روزهای پایانی هفته امری ضروری به شمار می‌رود که در حال انجام است.

وی یادآور شد: همچنین در راستای کاهش بار ترافیکی سازمان به‌خصوص در روزهای پایانی هفته مقررشده که با معاونت حمل‌ونقل جلسه مشترکی برگزار و در مورد موارد مذکور بحث و تبادل‌نظر شود.

این مسئول اظهار داشت: در پنج شنبه و جمعه پایان سال ۱۴۰۰ ما شاهد ورود بیش از ۱۰۰ هزار خودرو به آرامستان بهشت سکینه (س) بودیم که بعد از دو سال محدودیت‌های کرونایی، شهروندان به زیارت اهل قبور آمدند و با اتخاذ تمهیدات ترافیکی، ساماندهی ورودی و خروجی‌ها، ایجاد دسترسی از شهرک صنعتی بهارستان، کمترین بار ترافیکی را در مجموعه نسبت به سالهای گذشته داشتیم.

محمودی نژاد گفت: لازم به ذکر است که در طرح توسعه آرامستان بهشت سکینه (س) مطالعات گسترده ترافیکی در جهت ساماندهی ورودی و خروجی‌ها انجام‌شده که در صورت تصویب طرح در کارگروه زیربنایی استان، طی ماه‌های آتی اقدامات بر اساس آن انجام خواهد شد.

ساختمان جدید پذیرش متوفیات بهشت سکینه (س) احداث می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =