میادین

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: ضرورت ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم و آلاینده شهری با رویکرد زیست‌محیطی برای شهر بیش از گذشته احساس می‌شود.

حمید دانشی کهن در گفت‌وگو با کرج امروز با اشاره به برگزاری کارگروه ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم شهری، اظهار کرد: این جلسه با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، شرکت شهرک‌های صنعتی، اصناف و علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه نماینده اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرده است در کرج با کمبود زمین مواجه هستیم، گفت: ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم نیازمند رده‌بندی است.

کرج نیازمند ایجاد شهرک صنفی است

به گفته وی کرج نیازمند ایجاد شهرک صنفی است و تحقق آن نیازمند پای‌کار آمدن دولتی‌ها است چراکه این مهم به‌تنهایی از عهده شهرداری برنمی‌آید.

دانشی کهن با اشاره به اینکه مساحت زمین برای صنف باید مشخص شود، گفت: ضرورت ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم و آلاینده شهری با رویکرد زیست‌محیطی برای شهر بیش از گذشته احساس می‌شود.

وی همچنین به مصوبات این کارگروه اشاره کرد و گفت: مقررشده است سازمان صمت بعد از مکاتبه دبیرخانه کمیسیون بند ۲۰ نسبت به ارسال لیست صنوف مزاحم اقدام کند چراکه این مهم مورد تأکید نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز بوده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: همچنین مقررشده است مکاتبه‌ای با امضای شهردار با اتاق اصناف و سازمان صمت مبنی بر استعلام از شهرداری پیش از صدور و تمدید پروانه کسب بر اساس دادنامه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و تبصره ۲ ماده ۳ تصویب‌نامه هیئت‌وزیران صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =