1

مدیر منطقه یک شهرداری کرج از بهسازی و مرمت پارک‌های سطح منطقه به‌ منظور ارتقاء کیفیت فضاهای سبز موجود و رفع نواقص و کاستی‌ها پارک‌های موجود خبر داد.

محمد گروسی در گفتگو با کرج امروز با بیان اینکه رسیدن به نقطه مطلوب در عرصه فضای سبز و مراکز تفریحی شهر بدون همکاری شهروندان میسر نخواهد بود، گفت: بازنگری در مبلمان و تجهیز پارک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه فضاهای سبز همچون سایر فضاهای شهری دچار فرسایش شده و نیاز به مرمت دارند تا خدمات اجتماعی و محیط زیستی آن‌ها تداوم یابد، گفت: تعویض ست‌های تندرستی و بهسازی کف‌پوش همچنین رسیدگی به فضاهای سبز از اقداماتی است که با هدف ارائه خدمات مطلوب و ارتقاء آسایش، رفاه و امنیت شهروندان در این بوستان اجرایی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج در ادامه از اجرای عملیات جدول‌گذاری در خیابان یاوری در محله اسلام‌آباد به طول ۴۰۰ متر خبر داد و گفت: همچنین اداره عمران منطقه در پی درخواست شهروندان عملیات جدول‌گذاری در خیابان ۱۰ متری امام خمینی (ره) به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و اجرای عملیات آسفالت به طول یک هزار و ۳۰۰ مترمربع با توزیع ۳۰۰ تن آسفالت را انجام داده است.

انجام عملیات پله گذاری در معابر منطقه یک کرج

 مدیر منطقه یک کرج گفت: در ادامه طرح‌های محله محور که با هدف بهبود وضعیت معابر فرعی در سطح منطقه به اجرا گذاشته شد، عملیات پله گذاری در برخی از کوچه‌های محله اسلام‌آباد صورت گرفت.

گروسی از اجرای عملیات پله گذاری در کوچه ستارخان اسلام‌آباد به تعداد ۷۰ پله خبر داد و گفت: همواره اقدامات عمرانی در اسلام‌آباد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در همین راستا جهت جلب رضایت شهروندان با تلاش و همت معاونت عمرانی، اقداماتی نظیر آسفالت و پله گذاری در کوچه‌های اسلام‌آباد به‌صورت پیوسته و مستمر در حال اجرا است.

به گفته مدیر منطقه یک شهرداری کرج، طرح اجرای پله گذاری در مناطق کم برخوردار می‌تواند نقش مهمی را در ایجاد امنیت و آسایش و تردد روان برای شهروندان ایفا کند و بر همین اساس ضمن بررسی وضعیت در این محله‌ها به ترتیب اولویت اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.

نوسازی و بهسازی بوستان طلوع در منطقه یک کرج / طرح پله گذاری در محله اسلام‌آباد ادامه می‌یابد

نوسازی و بهسازی بوستان طلوع در منطقه یک کرج / طرح پله گذاری در محله اسلام‌آباد ادامه می‌یابد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =