اولین جلسه شورای اداری برگزار شد

سرپرست شهرداری کرج گفت: معاونت فنی و عمرانی حوزه‌ای حساس است و با توجه به اینکه در فصل اجرا و انعقاد قراردادهای پروژه‌های عمرانی قرار داریم، امیدواریم با تعامل و عزم جدی این مجموعه شاهد اتفاقات اثربخشی برای شهر و شهروندان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری در جلسه شورای اداری که با حضور معاونین، مدیران مناطق دهگانه و رئسای سازمان‌های تابعه شهرداری کرج برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: این اولین جلسه شورای اداری است که بعد از تغییرات اخیر شهرداری و انتخاب من به عنوان سرپرست شهرداری کرج برگزار می‌شود و امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم وظایف محوله را به درستی به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج به عنوان سرپرست شهرداری فردیس توضیح داد: احمدی نژاد از خانه خود دور نشده و صرفا برای مدتی محل خدمتش تغییر کرده است.

وی توضیح داد: احمدی نژاد یکی از مدیران کارآمد و توانمند مجموعه مدیریت شهری کرج است و در حوزه عمرانی تخصص و تجربه زیادی دارد و اثرات ماندگاری از خود به جای گذاشته است.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم بعد از پایان دوره خدمت، شاهد بازگشت و ادامه خدمات ارزنده وی در مجموعه شهرداری کرج باشیم.

سرپرست شهرداری کرج توضیح داد: معاونت عمرانی حوزه ای حساس است و با توجه به اینکه در حال حاضر در فصل اجرا و انعقاد قراردادهای پروژه‌های عمرانی قرار داریم، فرزین فرشاد با حفظ سمت؛ سرپرستی معاونت فنی و عمرانی را عهده دار شده است.

غفاری تاکید کرد: با توجه به درایت و تخصص معاون حمل و نقل و ترافیک که با حفظ سمت انجام وظیفه در جایگاه معاونت فنی و عمرانی را عهده دار شده ، قطعا اهداف مدیریت شهری در حوزه عمرانی به خوبی پیش خواهد رفت.

چند انتصاب دیگر در شهرداری کرج

وی در ادامه با اشاره به دیگر تحولات رخ داده در شهرداری کرج توضیح داد: طی چند روز گذشته شاهد تودیع علی فیروزبخت به عنوان مدیرکل حوزه شهردار و معرفی افراسیاب شجاعی به عنوان سرپرست جدید این حوزه بودیم.

وی گفت: علاوه براین، طی چند روز گذشته شاهد معرفی محمود علی احمدی به عنوان مدیر هسته گزینش شهرداری کرج بودیم و لازم است از زحمات عزیزانی که در گذشته در این سمت خدمت می‌کردند، قدردانی شود.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به معرفی سرپرست منطقه شش شهرداری کرج هم افزود : این منطقه از وسعت و شرایط خاصی برخوردار است و این امکان وجود نداشت که با توجه به حجم کاری زیاد،  هم در این منطقه و هم به عنوان سرپرست شهرداری کرج انجام وظیفه کنم به همین دلیل از امروز علی فروغی به عنوان سرپرست جدید منطقه شش کار خود را آغاز کرده است.

غفاری ابراز کرد: امیدواریم با این اتفاق شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون این منطقه  باشیم.

مراسم تودیع معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج برگزار شد

مراسم تودیع معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج برگزار شد

مراسم تودیع معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =