محسن امیدوار

رییس سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج گفت: هیچ دستورالعملی مبنی بر عدم استفاده از ماسک در تاکسی و اتوبوس‌ها صادر نشده است.

محسن امیدوار حسینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس و تاکسی‌ها اظهار کرد: متاسفانه علی رغم افزایش آمار مبتلایان به کرونا شاهد آن هستیم برخی رانندگان و مسافران تاکسی و اتوبوس در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک سهل انگاری می‌کنند.

وی ادامه داد: تا کنون هیچ دستورالعملی در خصوص کنارگذاشتن ماسک در تاکسی و اتوبوس ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه مردم نباید فکر کنند کرونا تمام شده، گفت: استفاده از ماسک در فضاهای بسته مثل اتوبوس و تاکسی که سرنشینان فاصله کمی از هم دارند، همچنان اهمیت دارد و مردم نباید نسبت به این موضوع بی توجه باشند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج توضیح داد: بنا شده از طریق گشت‌های دوره‌ای با رانندگانی که نسبت به استفاده از ماسک بی توجه هستند برخورد شود و نظارت‌ها در این حوزه با شدت بیشتری ادامه پیدا کند.

امیدوار حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برنامه ریزی برای تزریق ۵۰ دستگاه اتوبوس نو به شهر افزود: با مصوبه شورای شهر بنا شده ۱۰۰ راننده پایه یک جذب سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای هر اتوبوس حداقل دو راننده لازم است، با جذب آنها تا پایان سال ۵۰ اتوبوس تازه نفس وارد خطوط می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =