رحیمی

اعضای هیئت‌مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری البرز در دیدار با نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج، از مواضعِ اخیر وی در خصوص ضرورت بازنگری و اصلاح چرخه معیوب توزیع پرونده‌های نیازمند اخذ نظریه کارشناسی به کارشناسان رسمی دادگستری قدردانی کردند.

به گزارش کرج امروز، در این دیدار که با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره این مرکز در دفترِ علیرضا رحیمی عضو هیئت‌رئیسه پارلمان شهری کرج صورت گرفت، طرفین بر عملیاتی شدن پیشنهادات مطروحه در راستای توزیع عادلانه، شفاف، منطقی و هدفمند کارشناسی‌ها باهدف حمایت مادی و معنوی از افراد صاحب‌نظر و دارای تخصص و دانش در این حوزه تأکید کردند.

به گفته اعضای هیئت‌مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز، آنچه در نطقِ اخیر نایب‌رئیس شورای شهر کرج مطرح شد و تحت عنوانِ «نظام معیوب و ناعادلانه توزیع پرونده به کارشناسان رسمی دادگستری در شهرداری کرج باید اصلاح شود» در رسانه‌ها، فضای مجازی و جامعه انعکاس داشت، فی‌الواقع دردِ دل، دغدغه و مطالبهِ دیرین اعضای این مرکز است که به جهت کم‌توجهی‌ها و ضعفِ نظارتی مغفول مانده بود اما اکنون موردتوجه قرارگرفته است.

نمایندگانِ مرکز کارشناسانِ رسمی دادگستری البرز در این جلسه بر آمادگی این نهاد در راستای هرگونه تعامل و همکاری و مشورت در راستای بازگشتِ روح عدالت محوری به چرخه توزیعِ کارشناسی‌ها در شهرداری کلان‌شهر کرج بین کارشناسان رسمی تأکید کردند و آن را مقدمه‌ای برای اصلاح رویه‌های مشابه که ناقضِ عدالت و شفافیت و قانون‌مداری است، ارزیابی نمودند.

یادآور می‌شود مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان البرز با بیش از ۵۰۰ عضو در ۱۲ گروه تخصصی در حال فعالیت است که بیشترِ ارجاعات از شهرداری کرج جهت اخذِ نظریه کارشناس رسمی مربوطه به زیرشاخه‌های حقوق ثبتی، راه و ساختمان، حسابرسی و کشاورزی می‌شود.

رحیمی نایب‌رئیس شورای شهر کرج نیز در این دیدار با تأکید بر پیگیری کامل این مسئله تا زمانِ اصلاح ساختارها و رویه‌های غلطِ گذشته، تأکید کرد که بررسی عملکرد و اقدامات شهرداری در برخی حوزه‌ها در دست اقدام است و متناسب با ضعف و قوت‌های موجود، تذکراتی جهت رعایت قانون و عدالت و شفافیت ارائه می‌شود.

قدردانی رئیس و اعضای هیئت‌مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری البرز از مواضعِ نایب رئیس شورای شهر کرج

قدردانی رئیس و اعضای هیئت‌مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری البرز از مواضعِ نایب رئیس شورای شهر کرج

قدردانی رئیس و اعضای هیئت‌مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری البرز از مواضعِ نایب رئیس شورای شهر کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =