غفاری

سرپرست شهرداری کرج از افتتاح پنج طرح عمرانی و خدماتی اعم از فاز سوم کنارگذر مهرشهر همزمان با ایام دهه ولایت خبر داد.

منوچهر غفاری در گفتگو با کرج امروز ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: روند تکمیل طرح های نیمه تمام با حمایت های شورای اسلامی شهر و تلاش مدیران و کارکنانِ خدوم مجموعه شهرداری کرج سرعت بیشتری گرفته و در هر یک از ایامِ نیمه دوم دهه ولایت کامِ شهروندان معظم را با افتتاحِ یک پروژه و جمعاً پنج هدیهِ عمرانی شیرین خواهیم نمود.

وی، زمین چند منظوره ورزشی واقع در پارک دانایی اسلام آباد به مساحتِ 5 هزار مترمربع و اعتبارِ 50 میلیارد ریال را یکی از پروژه های آماده بهره برداری دانست و افزود: این مجموعه شامل زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و پارکینگ مستقل می باشد که مطابق با استانداردهای روز در یکی از محلاتِ کم برخوردار شهر احداث گردیده است.

این مسئول از افتتاحِ پارک 3 هزار مترمربعی ماندانا در بلوار استقلال عظیمیه در دهه ولایت خبر و ادامه داد: مسیر پیاده روی، ستِ تندرستی، امکانات بازی کودکان و مبلمان و روشنایی مناسب از امکانات این مجموعه است که آیین بهره برداری از آن در روز پنج شنبه جاری (مورخ 23 تیر) برگزار می شود.

پنج طرح عمرانی در دهه ولایت به بهره برداری می رسد / افتتاح 3 پارک محله ای

کنارگذر مهرشهر با اعتبار 90 میلیارد تومانی زیر بار ترافیک می رود

به گفته مهندس غفاری، قطعه و فاز سوم کنارگذر مهرشهر به طول تقریبی 1750 متر و صرف اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان طی روزهای آینده زیر بار ترافیک می رود که امیدواریم با تسریع صورت گرفته در آزادسازی املاک معارض پروژه، بتوانیم فاز نهایی طرح و اتصال آن به منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام متصل را عملیاتی نماییم.

سرپرست شهرداری کرج پارک های سراج و روستانژاد به ترتیب در محلات کم برخوردار نوروز آباد و ترک آباد منطقه 2 این کلانشهر را دیگر پروژه های آماده افتتاح برشمرد که در کنار سه پروژه فوق الذکر طی روزهای 22 الی 26 تیر و همزمان با ایام دهه ولایت و پیش از عید سعید غدیر خم تقدیم شهروندانِ گرامی خواهند شد.

وی عنوان کرد: طبق مصوبه و تاکید شورای شهر، امسال 30 پارک محله ای و چندین طرح و پروژه عمرانی در محلات مختلف با رویکرد محله ای و محرومیت زدایی آماده بهره برداری خواهند شد که در همین راستا تلاش برای تحقق بودجه 1401 شهرداری در جریان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =