ازدواج

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج، از برگزاری همایش شرایط پیش از ازدواج خبر داد.

 مهدی علیمردانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن اشاره به اهمیت مشاوره قبل از ازدواج جهت آمادگی طرفین برای این امر مهم و شناخت دو طرف و همچنین زندگی بهتر گفت: هر خانواده یک نظام و شاکله مهمی از جامعه است؛ به همین جهت می بایست برای تشکیل این خانواده و در نهایت رسیدن به زندگی موفق، مشاوره پیش از ازدواج را در اولویت قرار داد.

این مسئول ابراز داشت: در همین راستا همایش شرایط پیش از ازدواج با حضور دکتر سعید عزیزی، در روز شنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه فرهنگی میلاد شهرداری کرج (مقابل استانداری البرز) و به همت اداره جوانان و بانوان سازمان برگزار می‌گردد تا گام مهمی در راستای آموزش و آگاه سازی نسل جوان و مجردها جهت تشکیل خانواده و ازدواج موفق باشد.

علیمردانی ضمن دعوت از تمامی مجردها در شهر کرج و خانواده‌های آنها جهت شرکت در این همایش افزود: سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد این رویدادهای مهم که نقش اساسی در تشکیل خانواده های موفق و در نهایت جامعه موفق را دارد، در طول سال ۱۴۰۱ برگزار نماید. امید است با همکاری تمامی نهادها و دستگاه های مربوطه، گام های مهمی در جهت تسهیل ازدواج جوانان برداشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =