افتتاح

سرپرست شهرداری کرج گفت: وعده احداث ۳۰ پارک محله ای در شش ماهه اول امسال محقق می شود.

به گزارش کرج امروز، منوچهر غفاری عصر امروز طی سخنانی در حاشیه آیین افتتاح بوستان های سراج و روستانژاد که با حضور اعضای شورای شهر، شهروندان، اصحاب رسانه و مدیران شهری در منطقه نوروز آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بوستانها در مقیاس محله ای و با حداقل هزینه احداث و تقدیم شهروندان گرامی می شوند.

وی افزود: به فضل الهی در شش ماهه اول امسال وعده احداث ۳۰ پارک محله ای در سطح مناطق ده گانه کرج محقق می شود و علاوه بر آن، روند احداث و تکمیل پارک های منطقه ای که در بودجه مصوب ۱۴۰۱ پیش بینی شده است نیز در دست اقدام است.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به نیازِ مبرم و محرومیت های منطقه ۲ کرج به زودی روند احداث ۲ بوستان محله ای دیگر در این منطقه آغاز می شود، ادامه داد: همچنین در آینده ای نزدیک ۳ بوستان محله ای در مناطق ۶، ۸ و ۱۰ بهره برداری و تقدیم شهروندان گرامی خواهد شد.

غفاری اظهار کرد: ان شاء الله وعده احداث ۳۰ پارک محله ای در شش ماهه اول امسال محقق خواهد شد و تلاش می کنیم این اتفاقِ میمون در نقاطی که نیازِ بیشتری به سرانه های فضای سبز و رفاهی دارند، بیفتد و این مهم مورد تاکید اعضای محترم شورای شهر نیز می باشد.

وعده احداث ۳۰ پارک محله ای در شش ماهه اول امسال محقق می شود

وعده احداث ۳۰ پارک محله ای در شش ماهه اول امسال محقق می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =