غلام قربانی

فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری کرج از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و اهدای ۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند به همت خیرین به مناسبت عید باسعادت غدیر خم خبر داد.

سرهنگ غلام قربانی در گفتگو با کرج امروز با اعلام این خبر گفت: عید غدیر خم عید اتمام نعمت و اکمال دین است و دستگیری از نیازمندان و ترویج همدلی و ارزش های الهی و انسانی در این مناسبتِ فرخنده یکی از توصیه های اکید ائمه اطهار علیهم السلام و بزرگان دین است.

وی افزود: شیرینی و حلاوت اعیادِ الهی همچون عید غدیر خم هنگامی جامعه را غرق در شور و شعور علوی و حسینی می نماید که به واسطه آنها بتوانیم ارزش های دینی و اسلامی را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل های جدید ترویج دهیم.

فرمانده بسیج شهرداری کرج ادامه داد: حوزه هشت بسیج سیدالشهداء (ع) با همکاری خیرین محترم و به مناسبت عید سعید غدیر خم و ایام مبارک دهه ولایت و امامت اقداماتی همچون توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی، اهدای ۹ سری جهیزیه و توزیع نان صلواتی در ۱۲۰ نانوایی سطح شهر در بین نیازمندان را در دستور کار قرار داده است که ان شاء الله مقبول درگاه الهی واقع شود.

سرهنگ قربانی اظهار کرد: خانواده بزرگ بسیج شهرداری کرج با همکاری خیرین محترم در مناسبت های ملی و مذهبی فعالیت های متنوعی را در جهت تقویت همدلی و ترویج مواسات و دستگیری از نیازمندان که توصیه موکد ائمه اطهار علیهم السلام می باشد، در دستور کار خود قرار داده است و الحمدلله در عیدالله الاکبر عید غدیر خم نیز برنامه های خوبی برنامه ریزی و اجرایی شد.

جهت مشاهده گزارش تصویری جشن عید غدیر که به همت حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری کرج برگزار شد نیز اینجا کلیک کنید.

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و اهدای ۹ سری جهیزیه به نیازمندان به مناسبت عید سعید غدیر خم

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و اهدای ۹ سری جهیزیه به نیازمندان به مناسبت عید سعید غدیر خم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =