عمارایزدیار

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تصویب بهای خدمات آموزشی در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری خبر داد.

به گزارش‌ کرج امروز، عمار ایزد یار در کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر کرج به لایحه شهرداری با موضوع تصویب بهای خدمات آموزشی در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای آموزش هنرهای مختلف و خدمات مطلوب به شهروندان محترم بخصوص اقشار کم برخوردار از طریق مربیان ذی‌ربط متقاضی آموزش، شهرداری بهای خدمات آموزشی توسط مربیان را در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی اعلام کرد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: طی جدول پیوست و لوح فشرده برای استحضار و طرح موضوع به قید دو فوریت در این کمیسیون تصویب و ابلاغ آن انجام شد.

ایزدیار بیان کرد: برابر جدول بهای خدمات آموزشی پیشنهادی در فرهنگسراها و اماکن ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، شهرداری اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: ابتدا لایحه دوفوریتی با حضور اعضا کمیسیون تصویب و سپس اصل لایحه شهرداری با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =