فاز ۳ کنارگذر مهرشهر به بهره برداری رسید

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، گفت: زیرساخت‌های این شهر نیازمند فعالیت مستمر، جهادی و شبانه‌روزی و نگاه ویژه شورای ششم در برنامه‌ریزی و هدفگذاری خود جهت توسعه محلات کم برخوردار است.

به گزارش کرج امروز، علی قاسمپور در آیین بهره برداری از فاز سوم کنارگذر مهرشهر که عصر امروز با حضور اعضای شورای شهر کرج، سرپرست شهرداری کرج، مدیران ارشد استانی و شهری، نیروی انتظامی و پلیس راهور و شهروندان برگزار شد، اظهار داشت: فاز سوم کنارگذر مهرشهر، پروژه مهمی در بحث های فنی و عمرانی است اما موضوعی که این پروژه را برای ما به عنوان نماینده مردم خاص می کند، این است که تماما در زمان دوره ششم شورا اتفاق افتاده است.

وی افزود: جهت اتمام این پروژه همکاران در شورای شهر و همکاران ساعی و تلاشگر در شهرداری کرج شبانه روزی تلاش کردند و به صورت جهادی وقت گذاشتند.

این عضو شورا ادامه داد: من به نمایندگی از اعضای شورای شهر از همکاران خوب شهرداری به ویژه از شهردار سابق کرج به جهت خدمات صادقانه و مطلوبی که در اتمام فاز سوم کنارگذر مهرشهر ارایه کردند، همچنین از سرپرست شهرداری و همکارانی که امروز پروژه به دست آنها افتتاح شد، قدردانی می‌کنم.

قاسمپور افزود: این پروژه باید سرآغازی باشد برای اقدامات عمرانی، خدماتی، اجتماعی، فرهنگی و ... که مردم کرج از مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند.

وی با اشاره به اینکه ما در برابر شأن مردم عقب افتادگی های فراوانی داریم، گفت: باید شهردار و مدیران بر اساس برنامه ای که در اختیارشان است وقت گذاشته و با بودجه شهرداری و حتی مازاد بر آن و با ارایه لوایحی که به صحن می‌آورند، اهداف اصلی مجموعه مدیریت شهری را محقق کنند.

عضو شورای شهر کرج در ادامه با بیان اینکه دوره ششم شورای شهر متشکل از فرزندان مردم در شورا و جوانانی است که به دست مردم انتخاب شدند تا خدمتگزاری کنند، تأکید کرد: این افراد هدفی به جز خدمت به مردم ندارند.

سخنگوی شورای شهر کرج اضافه کرد: راه پر فراز و نشیب است اما اعضای شورا از اهداف شهروندان و چیزی که حق مردم است کوتاه نیامده و تا تحقق این اهداف تلاش خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =