مجتبی حاجی قاسمی

 دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج گفت: چهار گزینه شهرداری کرج برنامه عملیاتی خود را به‌صورت شفاف اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور شصت و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخاب شهردار کرج در دستور جلسه روز سه‌شنبه چهارم مردادماه قرار دارد به نظر می‌رسد ۴ گزینه شهرداری کرج برنامه عملیاتی خود را در موارد زیر به‌صورت شفاف اعلام نمایند.

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: گزینه‌های شهرداری در خصوص تأمین مالی پروژه‌های کلان مانند بزرگراه شمالی و مترو، وضعیت مدیریت پسماند خصوصاً ساماندهی سایت حلقه دره، ساماندهی حوزه منابع انسانی شهرداری و برنامه اجرایی برای اقدامات اولیه و ضربتی برنامه‌های خود را اعلام کنند.

حاجی قاسمی به بودجه سال جاری اشاره کرد و افزود: در این راستا نیز گزینه‌های شهرداری در خصوص به‌روزرسانی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری با عنایت به افزایش قابل‌توجه حقوق در سال ۱۴۰۱ و عدم در نظر گرفتن آن در بودجه مصوب فعلی و راهکار افزایش بودجه به‌منظور حفظ تعادل قانونی مورد انتظار در مدت‌زمان باقیمانده از سال جاری نیز ارائه کنند.

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج، بیان یک گام اجرایی واقعی در حوزه سرمایه‌گذاری و درآمد پایدار، تحول در فرآیندها و مکانیزم‌های شهرداری خصوصاً مواردی که با عموم شهروندان مرتبط است و اخذ مطالبات شهرداری از ساخت‌وسازهای تثبیت‌شده شهری را از دیگر مواردی عنوان کرد که گزینه‌ها بایستی برنامه‌های مرتبط خود را اعلام کنند.

حاجی قاسمی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص عدم انتصاب سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با توجه به مأموریت رئیس قبلی سازمان و وضعیت کمیسیون‌های معاملات و ماده ۱۴ و عدم رعایت برخی الزامات قانونی و ارسال دیرهنگام دعوت‌نامه به شورا به مدیریت شهری تذکر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =