زباله

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج از اجرای عملیات رفت و روب و زیباسازی محلات مختلف این منطقه با هدف جلب رضایت شهروندان خبر داد.

علی فروغی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ اظهار داشت: نظافت، رفت‌وروب و زیباسازی محیط شهر در محلات مختلف از اولویت‌های این منطقه است که امیدواریم با افزایش و استمرار فعالیت‌های بهینه در این زمینه شاهد وضعیت مطلوب‌تری در شهر باشیم و به دنبال آن رضایت شهروندان را فراهم نماییم.

فروغی در ادامه گفت: نگاه ویژه و جدی به نظافت خیابان‌ها و معابر و گذرهای شهر جزء اولویت این حوزه به‌ شمار می‌آید، ازاین‌رو مسئله نظافت شهر، جمع‌آوری زباله و رفت‌وروب شهر به‌صورت مستمر و روزانه و بیش از گذشته در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: انجام رفت‌وروب معابر و شستشوی تمامی مسیرها، مبلمان شهری، باکس‌های زباله و جداول رفیوژ وسط خیابان، پاک‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس شهری، جوی‌ها و تابلوهای شهری در سطح منطقه از اهم فعالیت‌هایی است که به‌طور منظم انجام‌شده است.

سرپرست منطقه ۶ کرج اظهار داشت: ارائه خدمات مناسب به شهروندان جهت آسایش و رفاه آنان از اقدامات این حوزه بوده که تلاش داریم با داشتن سیمای زیبا و آراستگی بیشتر با کلیه نیروهای پرتلاش به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به نیازهای شهروندان باشیم.

فروغی با اشاره به اجرای طرح جهادی در محله باغستان غربی، بلوار اصناف، حصارک بالا گفت: لایروبی دریچه‌ها و منهول‌های حیدرآباد، لایروبی کانال‌ها و منهول‌های محله ۳۵۰ متری بنیاد، پاک‌سازی بلوار ظفر، خیابان قلم و صوفی‌آباد ازجمله اقداماتی است که در این طرح اجرای شده است.

این مسول افزود: به‌منظور همسان‌سازی اراضی سطح حوزه خدماتی و ارتقاء کیفی زمین‌های بایر موجود و از بین بردن ناهمواری‌ها، اقدامات تسطیح توسط ماشین‌آلات و دستگاه‌های خدمات شهری در سطح منطقه انجام‌شده است.

سرپرست منطقه ۶ کرج در پایان با تاکید به اینکه تأمین بهداشت شهروندی و حفظ زیبایی بصری از وظایف اصلی مدیریت خدمات شهری در منطقه است، گفت: با تلاش گسترده و شبانه‌روزی سعی در برقراری چهره‌ای مناسب و خدمات مطلوب به شهروندان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =