1

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: در راستای ادامه طرح نهضت آسفالت، خیابان‌های محله ۴۵ متری گلشهر با صرف ۵۰۰ تن آسفالت انجام‌ شده است.

علیرضا عاقلی در گفتگو با کرج امروز؛ اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و افزایش سطح ایمنی و سهولت تردد وسائط نقلیه، طرح آسفالت خیابان‌های ۴۵ متری گلشهر اجرایی شده است.

عاقلی گفت: با اجرای این طرح، خیابان صفاریان، یاس ۱ و ۲ و گلایل واقع در ۴۵ متری گلشهر با اجرای عملیات آسفالت مکانیزه بهسازی شدند.

وی بابیان اینکه آسفالت معابر مناطق ده‌گانه شهرداری کرج با چند اکیپ فعال و با تمام توان در حال انجام است، اظهار کرد: لکه‌گیری، اصلاح، ترمیم و نوسازی آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها برای بهبود سیمای شهر و تردد روان شهروندان در دستور کار این سازمان قرارگرفته است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری با تأکید بر اهمیت مناسب‌سازی معابر در کاهش خطرات احتمالی و ارتقای ایمنی شهروندان یادآور شد: عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم باکیفیت مطلوب جهت روان‌سازی تردد شهروندان و ارتقاء کیفی معابر انجام می‌شود.

این مسئول: خاطرنشان کرد: امسال در نظر داریم خیابان‌ها و معابر اصلی و برخی خیابان‌های فرعی سطح شهر را با توجه به اولویت‌های صورت گرفته به‌صورت زیربنایی آسفالت‌ریزی کنیم.

وی پوشش آسفالت را یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین موارد برای تسهیل عبور و مرور دانست و افزود: این طرح در راستای رضایتمندی عمومی اجرا شده است.

عملیات آسفالت خیابان‌های ۴۵ متری گلشهر انجام شد

عملیات آسفالت خیابان‌های ۴۵ متری گلشهر انجام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =