9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای عملیات آسفالت مدرسه لاله‌های انقلاب شهرک «نهال و بذر» به متراژ ۱۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع خبر داد.

آرش یگانی در گفتگو با کرج امروز با اعلام این خبر گفت: انجام فعالیت‌های عمرانی با هدف کسب رضایت شهروندان صورت می‌گیرد و از خروجی‌های مثبت آن نیز علاوه بر بهبود چهره عمومی شهر، ارتقای کیفیت زندگی شهروندی و افزایش نشاط و شادابی در سطح این منطقه است.

یگانی با بیان اینکه در اجرای این پروژه ۳۳۰ تن آسفالت صرف شده، خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی علاوه بر بهسازی معابر نکات دیگری همچون پیاده راه‌سازی، روشنایی معابر و فضای سبز موردتوجه بوده است.

مدیر منطقه ۹ کرج با تأکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی شهرداری‌ها نظارت بر کیفیت آسفالت معابر و نیز ترمیم به‌موقع آن‌ها است، افزود: عملیات آسفالت معابر و اماکن عمومی منطقه طبق استانداردهای موجود و با رعایت دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و بر اساس اولویت‌های پیش‌بینی‌شده، صورت می‌گیرد

این مسئول، با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برای اجرای عملیات عمرانی در سطح منطقه افزود: پخش آسفالت در معابر و خیابان‌های سطح منطقه بر اساس نیاز محله‌های مختلف صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه‌های شهرداری در راستای افزایش رفاه حال شهروندان است، افزود: حوزه عمران منطقه در طول این مدت با جدیت تمام اقدام به عملیات روکش آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری در تمام معابر این منطقه کرده است.

مدیر منطقه ۹ کرج در پایان خاطرنشان کرد: برای عمران و نوسازی معابر و محلات این منطقه برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین‌شده اجرایی خواهد شد.

بیش از ۱۸ هزار مترمربع عملیات آسفالت در «شهرک نهال و بذر» انجام شد

بیش از ۱۸ هزار مترمربع عملیات آسفالت در «شهرک نهال و بذر» انجام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =