مدافع

سرپرست شهرداری کرج در پیامی روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، متن این پیام به شرح زیر است:

«وَلاَتَقُولُوا لِمَن یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواَتُ بَلْ أَحْیَآءٌ وَ لَـَکِن لآتَشْعُرُون»

کیلومترها دورتر از مرزهای کشور عزیزمان دلیرمردانی هستند که  با ایثار و از خودگذشتگی در میدان جهاد حضور دارند و با اعتقاد به اینکه "دفاع از حرم تنها دفاع از  یک مکان مقدس نیست و در حقیقت دفاع از حریم اسلام و انسانیت است، بدون هیچ چشمداشتی جانفشانی می‌کنند و  در مسیر شهادت قدم برمی‌دارند.

بدون شک این جانفشانی و فداکاری مدافعان حرم است که باعث شده امروز مرزهای ایران ما از امنیت بالائی برخوردار باشند و گروه‌های تروریستی جرأت نفوذ به داخل کشور را نداشته باشند.  بزرگ مردانی مثل شهید مهدی قاسمی، شهید محسن کمالی دهقان، شهید محمد اینانلو و شهید عباس آسمیه هستند که آن سوی مرزها با گروه‌های داعش و تکفیری‌ها می‌جنگند تا ایران ما جزیره امن منطقه باقی بماند.

به نوبه خود قدردان رشادت‌های مدافعان حرمی هستم که  با روحیه خستگی نپذیر خود امنیت و آرامش را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورده و  با شهادت خود نشان می‌دهند که هیچ ارزشی بالاتر از حفاظت از خاک این سرزمین وجود ندارد.

امیدواریم بتوانیم امانتدار خوبی برای ارزش‌های شهدای مدافع حرم باشیم و  نقش خود را در انتقال آرمان‌های آنها به نسل جوان که آینده سازان این کشور هستند، به خوبی ایفا کنیم.

منوچهر غفاری 

سرپرست شهرداری کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =