رحیمی

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: معطل ماندن پروژه بزرگراه شمالی نتیجه کوتاهی شهرداری در وظایف است و این در حالی است که برای توجیه این کوتاهی‌ها از پروژه بت ساخته و به جای ارائه خدمات شاهد بهانه‌هایی هستیم که از این نهاد ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی با تشریح برخی موانعی که بر سر پروژه بزرگراه شمالی قرار گرفته است، به عدم امکانات لازم در این زمینه اشاره کرد و افزود: یکی از کاستی‌های اتمام پروژه یاد شده، جرثقیل مورد نیاز بود که بالاخره و پس از سه ماه تاخیر به کرج رسیده است.

وی همچنین از ضعف پشتیبانی مالی این پروژه از سوی شهرداری سخن گفت و افزود: حمایت و تزریق مالی به این پروژه مهم در طول سال جاری کمتر از ۳میلیارد تومان است و این در روند تسریع و اجرای پروژه به نوعی فاجعه به شمار می‌رود و نشان دهنده این است که پروژه در اولویت چندم قرار گرفته است.

رحیمی اضافه کرد: حتی شهرداری در خصوص جذب سرمایه و تعریف فرصت سرمایه گذاری در طول مسیرپروژه نیز بی توفیق بوده است.

این عضو شورا با اشاره به کوتاهی شهرداری در دیگر موارد مربوط به پروژه بزرگراه شمالی از ادامه تخریب ساختمان معروف لیدوما یاد کرد و گفت: انجام این امر به تکمیل قرارداد تملک ساختمان مجاور گره خورده که متاسفانه در این مورد نیز نتیجه ای حاصل نشده است.

وی ضمن ابراز تاسف از رویکرد شهرداری در به تاخیر انداختن پروژه یاد شده، عنوان کرد: درصورت ثباتِ رویکرد و دیدگاه فعلی شهرداری به این پروژه مهم ترافیکی، کمی عمیق‌تر و دقیق‌تر در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه صحبت های خود از اقدام مدیریت شهری در خصوص اجرای پل b0 (حصار) و پل b20 (باغستان) خبر داد و افزود: در صورتی که بهانه های اجرایی به اتمام رسیده باشد به امید خدا در حال حاضر این پروژه ها در آستانه برگزاری مناقصه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =