سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از برگزاری دوره آموزش کاربردی برای پرسنل معاونت شهرسازی و معماری مرکز خبر داد.

عباس سعیدی کیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: مسئله آموزش شهرسازی امروزه از اهمیت زیادی در بین دست اندرکاران حوزه شهرسازی برخوردار است.

وی ادامه داد: بر این اساس هدف از برگزاری این دوره از کلاس‌ها برنامه ریزی بلند مدت و پرورش متخصصین در حوزه شهرسازی در جهت ارتقا کیفیت کاری این کارکان این حوزه است.

سعیدی کیا در ادامه به آموزش بیش از ۴۰۰ نفر- ساعت، در قالب ۵ کارگاه تخصصی آموزشی در حوزه‌های مختلف شهرسازی از نیمه تیر ماه تا کنون خبر داد و افزود: تا پایان مرداد ماه هم، کارگاه‌های اجرایی و فنی باموضوعات مرتبط با حریم شهری، سامانه‌های شهرسازی ، حذف پرونده های فیزیکی، تایید نما، ضوابط دفتر فنی و تایید نقشه و امور مهندسین ناظر،ضوابط صدور پروانه و پایانکار و ...برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به بخشی از اهداف برگزاری این دوره‌ها  توضیح داد: تربیت نیرو در حوزه شهرسازی در تکریم ارباب رجوع، استیفای حق و حقوق شهرداری و تسهیل در فرآیند صدور پروانه و ایجاد درآمد پایدار برای شهر بخشی از اهداف برگزاری این دوره‌ها است.

سعیدی کیا افزود:  به دلیل علاقه کارکنان دیگر حوزه‌های  شهرداری به مباحث شهرسازی، این امکان فراهم شده است که کلیه پرسنل در این کارگاه‌ها شرکت و بتوانند از این آموزش‌ها بهره گیرند.

این مسئول توضیح داد: در پایان گواهینامه تخصصی برای افراد شرکت کننده صادر و از آزمون‌های برگزار شده در پایان دوره‌ها به عنوان معیاری برای تعیین مسئولین آینده در حوزه شهرسازی استفاده می‌شود.

گفتنی است زمان برگزاری جلسات مذکور به شرح زیر است:

  • دوره آموزشی نحوه پایش نماهای ساختمانی برای مامورین بازدید ۲۲  مرداد شنبه  ساعت ۱۳ الی ۱۵
  • ضوابط دفتر فنی و تایید نقشه ساختمانی ۲۳مرداد یکشنبه  ساعت ۱۳ الی ۱۵
  • دوره آموزشی نحوه ضوابط و مقررات مناسب سازی معابر  ۲۵ مرداد سه ساعت ۱۳ الی ۱۵
  • تملک اراضی در حریم آشنایی با قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و ایجاد قطعات فنی و اقتصادی ۲۶ مرداد چهارشنبه ساعت ۱۳ الی ۱۵
  • کارگاه آموزشی ماده صد  (جلسه اول ) ۱ شهریور سه شنبه  ساعت ۱۳ الی ۱۵
  •   کارگاه آموزشی ماده صد  (جلسه دوم )۲شهریور چهارشنبه ساعت ۱۳ الی ۱۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =