حسن آباد

سرپرست شهرداری کرج گفت: در شرایط اقتصادی فعلی، استفاده از ظرفیت بخش خصوص و جذب سرمایه گذار می‌تواند مسیر خوبی برای تملک و بازآفرینی دوباره ساختمان‌های ناایمن باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منوچهر غفاری پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح مربوط به رفع مشکل ساختمان‌های ناایمن حسن آباد اظهار کرد: بعد از حادثه ساختمان متروپل آبادان، حساسیت‌ها نسبت به موضوع ساختمان‌های ناایمن به اوج خود رسید و واقعیت این است، شهرداری کرج نیز با مشکل این نوع ساختمان‌ها از جمله ساختمان‌های حسن آباد روبرو است.

سرپرست شهرداری کرج توضیح داد: از طرح‌هایی که در شرایط فعلی قابلیت اجرا دارد مشارکت سه جانبه شهرداری کرج، اداره کل راه وشهرسازی استان البرز و بخش خصوصی است.

منوچهر غفاری در ادامه خاطرنشان کرد: فارغ از هزینه‌های ساخت، تملک چند ساختمان ناایمن حسن آباد برای ما ۴۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

این مسئول تاکید کرد: در شرایط اقتصادی فعلی، استفاده از ظرفیت بخش خصوص و جذب سرمایه گذار می تواند مسیر خوبی برای تملک و بازآفرینی دوباره این ساختمان‌ها و ساختمان‌های مشابه باشد.

وی گفت: موضوع دیگر همکاری با اداره کل راه و شهرسازی برای در اختیار گرفتن زمین و بهره بردن از ظرفیت‌های استانداری البرز مثل واگذاری مسکن دولتی برای ساکنین این ساختمان‌ها است که طی روزهای آینده مکاتبات لازم انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری کرج خاطرنشان کرد: قطعا برای برون رفت از شرایط فعلی و تامین امنیت ساکنین ساختمان‌های ناایمن حسن آباد شهرداری کرج به دنبال بهترین راه خواهد بود.

تلاش شهرداری برای ساماندهی وضعیت ساکنان ساختمان‌های ناایمن حسن آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =