مراسم تجلیل از خبرنگاران

سرپرست شهرداری کرج گفت: خبرنگاران با انعکاس اخبار به روز و منصفانه نقش زیادی در تقویت همدلی بین شهروندان و افزایش امید در جامعه دارند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز منوچهر غفاری شامگاه شنبه (۲۹ مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری که با حضور اعضای شورای شهر، مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: از طرف مجموعه مدیریت شهری از تلاش همه خبرنگارانی که در تمام طول سال در کنار شورا و شهرداری هستند و اخبار این حوزه را پوشش می‌دهند، قدردانی می‌کنم.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران با انعکاس اخبار به روز و منصفانه نقش زیادی در تقویت همدلی بین شهروندان و افزایش امید در جامعه دارند، گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و قدردان تلاش آنها برای انعکاس عملکرد مدیریت شهری هستیم.
سرپرست شهرداری کرج توضیح داد: قرار بود این مراسم هفته قبل برگزار شود ولی به دلیل تقارن ۱۷ مرداد با ایام سوگواری سالار شهیدان و یاران باوفایشان امشب در خدمت این عزیزان هستیم.
غفاری تاکید کرد: خبرنگاران رسالت سنگینی به دوش دارند و امیدوارم بتوانند با انعکاس اخبار امیدبخش در راستای افزایش اعتماد عمومی به مجموعه مدیریت شهری گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =