5

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال تا کنون شش هزار تن آسفالت صرف لکه‌گیری و روکش آسفالت در معابر سطح منطقه شده است.

حشمت‌الله عزیزی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ اظهار کرد: مدیریت شهری همواره با مشکلات فرسودگی جداول و آسفالت معابر به دلیل حفاری‌های گسترده ادارات خدمات رسان مواجه بوده است که کار ساماندهی معابر سطح شهر را با مشکلات فراوانی مواجه می‌کند.

عزیزی در ادامه گفت: از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری در راستای رضایتمندی شهروندان، ساماندهی معابر با انجام اقداماتی نظیر اجرای جدول‌گذاری، لکه‌گیری و روکش آسفالت و اصلاح شبکه هدایت روان آب‌های سطحی در سطح شهر است که در سال جاری با توجه به کار کارشناسی و بر اساس نیاز معابر جهت بهسازی در اولویت اجرا قرار می‌گیرد و اعتبار مربوط به آن نیز اختصاص داده می‌شود.

معابر فرسوده منطقه ۵ کرج بهسازی می‌شوند

وی با تأکید بر نقش ساماندهی معابر در بهبود سیما، زیست شهری و تسهیل در تردد شهروندان از پیگیری مطالبات مردمی در راستای اجرای گسترده عملیات ساماندهی معابر خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۶ هزار تن آسفالت صرف لکه‌گیری و روکش آسفالت در معابر سطح منطقه شده است.

معابر فرسوده منطقه ۵ کرج بهسازی می‌شوند

معابر فرسوده منطقه ۵ کرج بهسازی می‌شوند

این مسئول اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای طرح جامع ساماندهی معابر منطقه با اولویت مناطق کم برخوردار، حدود سه هزار و ۵۰۰ متر طول عملیات جدول‌گذاری درمعابر خیابان‌های انقلاب و خیابان مالک اشتر حصارک و بلوار انوشیروان انجام داده است.

 مدیر منطقه پنج کرج خاطرنشان کرد: معابری که نیاز به ساماندهی داشته باشد توسط کارشناسان عمران بررسی می‌شود و بر اساس اولویت اجرا در دستور کار قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =