1

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج از برگزاری اولین شهرواره ملی تجاری‌سازی ویژه محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری و دومین رویداد استارت آپی نوآوری در مدیریت شهری در آبان ماه سال جاری خبر داد.

سید علی‌اکبر میر وکیلی در گفت‌وگو با کرج امروز؛ اظهار داشت: اولین شهرواره ملی تجاری‌سازی ویژه محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری و دومین رویداد استارت آپی نوآوری در مدیریت شهری از ۲۱ الی ۲۵ آبان ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

میر وکیلی در این خصوص گفت: همایش ملی تجاری‌سازی که درواقع دومین رویداد استارت آپی نوآوری در مدیریت شهری محسوب می‌شود، بر اساس نام‌گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین و در راستـای عمل به توصیـه مقـام معظـم رهبـری مبنی بر نیاز به استمرار در ارتباط صنعت و دانشگاه و نیاز به جذب نیـروهای جـوان جهـادی و آماده‌به‌کار برای کاهش نرخ بیکاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای اصلی این شهرواره، شهر هوشمند، اقتصاد شهری و درآمد پایدار، حکمرانی خوب شهری، بهداشت ایمنی محیط‌زیست و HSE، فناوری‌های نوین در مصالح ابنیه و راه و مدیریت پسماند است.

وی موضوعات اصلی موردنظر در راستای محورهای ذکرشده را سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند(ITS)، مدیریت هوشمند آب، تأسیسات و تجهیزات شهری هوشمند، فناوری‌های نوین گردشگری، نرم‌افزارهای کاربردی مدریت شهری، رویکردهای نوین در تبلیغات شهری و ... عنوان کرد.

میر وکیلی در ادامه افزود: ایده پردازان و دانشجویان جوان مخترع خلاق و فارغ‌التحصیلان ماهر، طراحان و مهندسان و کلیه مجموعه‌ها و افرادی که در حوزه مهارت‌های فنی فعال می‌باشند، می‌توانند جهت شرکت در این رویداد از طریق آدرس وب‌سایت https://uast.karaj.ir/startup تا  ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ اقدام به تکمیل اطلاعات مربوطه و بارگذاری فایل اولیه طرح و ایده و ارائه توضیحات موردنیاز اقدام نمایند تا جهت تکمیل اطلاعات و ارائه نهایی تماس حاصل شود.

رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: جوایز ارزنده به طرح‌های منتخب طی مراسمی در محل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج اعطا می‌شود، همچنین کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه جانبی جهت محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری در این همایش در نظر گرفته‌شده و به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در رویداد استارت آپی نوآوری در مدیریت شهری و شهرواره ملی تجاری‌سازی ویژه محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری اعطا می‌شود.

میر وکیلی، مخاطبین اصلی این همایش را شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه و واحدهای صنعتی و دانش‌بنیان و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و کلیه علاقه‌مندان خلاق و ایده پرداز دانسته و هدف اصل از این رویداد را برداشتن گام‌هایی در راستای تحقق دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر تعامل هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت ذکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =