• ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
  • کد خبر: 81572
اتساب اتش نشانی

رییس شورای شهر کرج گفت: نام آتش نشانان باتلاش، ایثار و گمنامی رقم خورده و علی رغم از جان گذشتگی‌هایی که در زمان حادثه و برای نجات جان شهروندان انجام می‌دهند، آن طور که باید و شاید دیده نشده و از زحماتشان قدردانی نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز علی قاسمپور در نشستی که پیش ازظهر  امروز برای بررسی مشکلات آتش نشانان برگزار شد، اظهار کرد: نام آتش نشانان باتلاش، ایثار و گمنامی رقم خورده و علی رغم از جان گذشتگی‌هایی که در زمان حادثه و برای نجات جان شهروندان انجام می‌دهند، آن طور که باید و شاید دیده نشده و از زحماتشان قدردانی نمی‌شود.

وی ادامه داد: در حوادثی مثل پلاسکو و متروپل این آتش نشانان هستند که با شجاعت و از خودگذشتگی برای انجام رسالت خود که نجات همنوعانشان است، دل به حادثه می‌زنند.

وی توضیح داد: هم شورا و هم شهرداری برای بهبود وضعیت معیشت و رفع مشکلات همکاران آتش نشان تلاش می‌کند و شورای ششم آمادگی هر نوع همکاری است.

قاسمپور ابراز کرد: شهرداری لایحه ای در خصوص حمایت از آتش نشانان تنظیم کرده و قرار است در جلسه آتی شورای شهر ارائه شود و قطعا اعضای شورا با دید مثبت آن را بررسی خواهند کرد.

رییس شورای شهر کرج  با بیان اینکه پیش از این هم چندین جلسه برای بررسی مشکلات همکاران آتش نشان برگزار شده، افزود: رفع مسائل همکاران آتش نشان دغدغه ماست و تا کنون هم پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم به نتیجه رضایت بخشی منتج شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =