حجت الاسلام سعیدی

رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت: اراده دوره ششم شورای شهر برطرف کردن دغدغه و مشکلات کارکنان مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز ؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در جلسه کمیته منابع نیروی انسانی و سرمایه انسانی شورای شهر  که با محوریت بررسی مشکلات و معیشت کارکنان و آتش نشانان شهرداری برگزار شد،اظهارداشت: معیشت مجموعه کارکنان شهرداری از اولویت های اساسی است در این راستا بحث نیروی انسانی و کاهش مسائل جزء دغدغه اعضای شورای شهر است.

 رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج افزود: به دنبال حل مساله باشیم مشکل بوجود آمده را بزرگ جلوه ندهیم که نتوانیم حلش کنیم و به دنبال مقصر نباشیم.ما مجموعه شهرداری یک خانواده هستیم و باید مسائل را با همفکری حل کنیم .

سعیدی خاطرنشان کرد: شهرداری با توجه به ظرفیت‌های موجود، در بسترسازی بهبود شرایط زندگی و معیشت کارکنان کمک و خدماتی را در چارچوب قانون و پیش بینی اعتبارات برای تسهیل در اجرای مأموریت‌ها  ارائه دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های بی‌شائبه و شبانه‌روزی کارکنان خدوم تاکید کرد: اعضای شورای شهر  با تمام قوا در راستای جامه عمل پوشاندن به این مهم گام برداشته اند.

وی یادآور شد: نظام پرداخت‌ها  باید بر مبنای عدالت، کرامت منابع انسانی و ارتقای سلامت اداری باشد و برقراری عدالت در بین همه کارکنان پیگیری و افرادی که سرکار نمی آیند باید تبعیض برداشته و نظام پرداخت رعایت شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =