بیلقان

مدیر عامل شرکت احداث، نگهداری، بهره برداری و انتقال کنارگذرشمالی کرج گفت: برای نصب و جابجایی عرشه‌های فلزی پل بیلقان و نصب کابل‌ها به تجهیزات تخصصی از جمله جرثقیل ۷۵۰ تنی نیاز بود که با حمایت‌های صورت گرفته برای اولین بار در سطح استان اقدام به تهیه این جرثقیل شده است.

علی رحیم خانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز در حاشیه رونمایی از جرثقیل ۷۵۰ تنی اظهار کرد: طرح مصوب بزرگراه شمالی از سال ۱۳۹۴ نهایی شد و در فروردین سال ۹۵ به همت شهرداری کرج و شورای اسلامی شهر کرج  کلید خورد.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۱۸/۶ کیلومتر از انتهای اتوبان همت آغاز و به اتوبان کرج – قزوین در محدوده منطقه گلزار بهشت سکینه وصل می‌شود و بار ترافیکی استان تهران را به استان‌های غربی کشور مانند استان‌های قزوین و زنجان منتقل می‌کند.

رحیم خانی توضیح داد: بهره برداری از این پروژه علاوه بر کارکرد فرا استانی، کاهش بخش عظیمی از ترافیک داخل شهر کرج  را در پی دارد.

وی گفت: علاوه براین، با بهره برداری از آن  دسترسی از شرقی ترین محدوده  شهر کرج به غربی ترین نقطه در کمتر از ده دقیقه امکان پذیر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت احداث، نگهداری، بهره برداری و انتقال کنارگذرشمالی کرج ابراز کرد: در طول مسیر۱۸/۶ کیلومتری این پروژه ۲۱ نقطه تبادل و تقاطع وجود دارد که از شاخص‌ترین آنها می‌توان به تقاطع پل بیلقان (B۱) اشاره کرد.

وی تاکید کرد: با توجه خصوصیات فنی و بصری، این پل قابلیت تبدیل شدن به عنوان نماد شهر کرج را دارد.

رحیم خانی اظهار کرد: پل بیلقان دارای  ۷ دهانه اختصاصی است که ۴ دهانه آن دارای عرشه فلزی که هر کدام  به طول ۴۰ متر و ۳ دهانه دارای عرشه کابلی با طول های ۱۰۰ تا ۱۷۰ متر است.

وی گفت:  برای نصب و جابجایی عرشه‌های فلزی این پل و نصب کابل‌ها به  تجهیزات تخصصی از جمله جرثقیل ۷۵۰ تنی نیاز بود که با حمایت‌های صورت گرفته برای اولین بار در سطح استان اقدام به تهیه این جرثقیل شده است.

مدیر عامل شرکت احداث، نگهداری ، بهره برداری و انتقال کنارگذرشمالی کرج ابراز کرد: حدودا تعداد ۵ جرثقیل با این قابلیت در کشور موجود است و در هفته جاری شاهد راه اندازی این جرثقیل خواهیم بود .

پل بیلقان قابلیت تبدیل به نماد کرج شهری کرج را دارد

پل بیلقان قابلیت تبدیل به نماد کرج شهری کرج را دارد

پل بیلقان قابلیت تبدیل به نماد کرج شهری کرج را دارد

پل بیلقان قابلیت تبدیل به نماد کرج شهری کرج را دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =